Γιατί η Αθήνα θα μείνει χωρίς τραμ
Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού από το Ολυμπιείον ως το Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του μέσου – Η απουσία μελετών και αναλύσεων μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις
Χωρίς τραμ, τουλάχιστον μέχρι…νεωτέρας, θα παραμείνει το κέντρο της Αθήνας. Το τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα βρίσκεται από τα μέσα Οκτωβρίου προσωρινά εκτός κυκλοφορίας για προληπτικούς λόγους, όμως η απόφαση για το εάν και πώς θα γίνει αποκατάσταση της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του Ιλισού δεν χρειάζεται μόνο χρόνο για να ωριμάσει, αλλά κυρίως μελέτες και κοστολόγηση.
Η ανάδειξη της πρότασης λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές αλλά και τις εθνικές εκλογές οδηγεί πολλούς να υπαινιχθούν προεκλογικό πυροτέχνημα που θα δικαιολογήσει τη σύσταση της Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ.
«Η όποια παρέμβαση έχει παράπλευρη επίπτωση στο οδικό σύστημα θα πρέπει να μελετηθεί σοβαρά, να τεκμηριωθεί και να σχεδιαστεί σωστά» σχολιάζει ο καθηγητής Κ. Κεπαπτσόγλου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ενώ φουντώνει την ανησυχία ότι η πρόταση να βγει ξανά στο φως η κοίτη του Ιλισού θα αποτελέσει αφορμή για πλήρη κατάργηση των γραμμών μέχρι τον Νέο Κόσμο.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ολγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»
- Δέκα κομβικοί μάρτυρες στη δίκη των υποκλοπών – Ποιούς «ξέχασε» να καλέσει η δικαιοσύνη
- Πληθωρισμός: Τα «καύσιμα» που δίνουν ώθηση – Το άλμα τιμών στα ράφια προκαλεί νέα ανησυχία
- Από το «άδειασμα» στη μεγάλη επιστροφή: Η ανανέωση του συμβολαίου του Τζίμι Κίμελ είναι νίκη της ελευθερίας του λόγου
- Κρίσιμες «μάχες» για ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό στο Europa League
- Ερμιόνη: Με γαστρεντερίτιδα 30 μαθητές σε γυμνάσιο – Έκλεισε προληπτικά το σχολείο
- Δέσποινα Καμπούρη: Η εξομολόγηση για το διαζύγιο με τον Βαγγέλη Ταρασιάδη





