Τα μνημεία του τραύματος
Εναν χρόνο μετά την εγκατάσταση του «Πυρρίχιου Πετάγματος» στον Πειραιά, του μνημείου για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ανατρέχουμε στην αρχιτεκτονική, στην αισθητική και στην «επίσημη αποστολή» των μνημείων Ολοκαυτώματος και Γενοκτονίας
Ακριβώς έναν χρόνο πριν στον Πειραιά, τον Μάιο του 2017, μέσα από μια ενέργεια επιτεύχθηκαν δύο γεγονότα που συνομιλούν με τη διαχρονία της μνήμης. Η εγκατάσταση της μνημειώδους γλυπτικής εγκατάστασης «Πυρρίχιο Πέταγμα» του εικαστικού Παναγιώτη Τανιμανίδη ήρθε να αποδώσει τιμή και κυρίως να κρατήσει ενεργή στη συλλογική μνήμη την αναφορά στη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου. Ταυτόχρονα όμως, έδωσε στον Πειραιά ένα τοπόσημο, το πρώτο ίσως που αποκτά η πόλη από την εποχή του περίφημου «Ρολογιού», το πρώτο με ιστορική εγγραφή όμως. Το έργο δεσπόζει στην πλατεία Αλεξάνδρας, η οποία αναπλάστηκε πλήρως. Ως πύλη-υπόμνηση στέκει ανάμεσα στη λεγόμενη Συνοικία Τσίλλερ και στη θάλασσα.
- Καιρός σήμερα: Έρχονται βροχές και καταιγίδες
- Λαμία: Τέλος έβαλε στη ζωή του 70χρονος πρώην στρατιωτικός
- Στη διαβούλευση το ν/σ για την καινοτομία στις Ένοπλες Δυνάμεις
- Baby Reindeer: Γιατί το Netflix θα «φάει» αγωγές λόγω της εκπληκτικής σειράς
- «Ενώ εσείς παχαίνετε…»
- Email gate: Επιστολική ψήφος με θολά σημεία, χαμηλό ενδιαφέρον από την ομογένεια και μια διάρρηξη μυστήριο