Μην… χτυπιέστε για να βγάλετε φωτογραφίες με το iPhone, λέει η Nokia
Γονείς μάχονται με κάθε ευφάνταστο τρόπο να τραβήξουν φωτογραφία το παιδί τους σε μια θεατρική σχολική παράσταση κρατώντας Apple iPhone και iPad. Ένα ζευγάρι στην τελευταία σειρά αποτελεί την μόνη εξαίρεση, αφού αρκούνται στην δυνατότητα του Nokia Lumia 1020 για τη λήψη φωτογραφιών εξαιρετικά μεγάλου μεγέθους 41Mpixel, που επιτρέπει το απαιτούμενο zoom χωρίς απώλεια κάθε λεπτομέρειας. Με αυτό το βίντεο, προβάλλεται στο κανάλι της Microsoft για τα Windows Phone η νέα αρνητική διαφήμιση για το Nokia Lumia 1020.
Γονείς μάχονται με κάθε ευφάνταστο τρόπο να τραβήξουν φωτογραφία το παιδί τους σε μια θεατρική σχολική παράσταση κρατώντας Apple iPhone και iPad. Ένα ζευγάρι στην τελευταία σειρά αποτελεί την μόνη εξαίρεση, αφού αρκούνται στην δυνατότητα του Nokia Lumia 1020 για τη λήψη φωτογραφιών εξαιρετικά μεγάλου μεγέθους 41Mpixel, που επιτρέπει το απαιτούμενο zoom χωρίς απώλεια κάθε λεπτομέρειας. Με αυτό το βίντεο, προβάλλεται στο κανάλι της Microsoft για τα Windows Phone η νέα αρνητική διαφήμιση για το Nokia Lumia 1020.
Το Nokia Lumia 1020 μετράει 41Mpixel, αριθμός πολύ υψηλότερος από τα Mpixel οποιουδήποτε smartphone υψηλών προδιαγραφών στα οποία η ανάλυση είναι είτε 8 (iPhone 5) ή 16 Mpixel (Samsung Galaxy S4). Ξεπερνάει ακόμα πολλές κάμερες τσέπης, ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη παράμετρος που καθορίζει το αποτέλεσμα της λήψης.
Επίσης, δεν είναι η πρώτη φορά που η Nokia επιτίθεται με αυτό τον τρόπο στο iPhone:
Η Nokia πετάει στο καλάθι των αχρήστων το… iPhone. Σε αυτό, είναι ξεκάθαρος ο υπαινιγμός ότι η οθόνη ενός iPhone σπάει πολύ εύκολα, ακόμα και με το άγγιγμα ενός… φτερού. Πρόκειται για ένα γερμανικό διαφημιστικό βίντεο για το Nokia Lumia 820, ένα από τα δύο smartphone της Nokia με Windows Phone 8.
Επίσης, η Nokia έχει προκαλέσει τους λάτρεις του iPhone 5 «να αλλάξουν θρησκεία». «Είναι ώρα να αλλάξετε», τους έλεγε, «να βάλετε χρώμα» στη ζωή σας, και τους πρότεινε να φύγουν από την Apple για να βρεθούν στην αντίπερα όχθη, στα Windows Phone 8 και δη, στο δικό της Nokia Lumia 920.
Την ίδια πρακτική έχουν χρησιμοποιήσει και άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όχι πάντοτε ανταγωνιζόμενες την Apple. Μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα:
Η Samsung επαναλαμβάνει τις πρακτικές του παρελθόντος και επιτίθεται στο Apple iPhone 5 με τον ίδιο τρόπο που είχε επιτεθεί στο iPhone 4S: με μια διαφήμιση στην οποία οι άνθρωποι που περιμένουν επί ημέρες στην ουρά για το νέο smartphone «πρότυπο» αντιλαμβάνονται ότι η πρόταση της Samsung είναι καλύτερη.
Η LG Electronics… τρόλαρε τον νοτιοκορεάτη γείτονά της τοποθετώντας το δικό της billboard πάνω από εκείνο που ανήγγειλε την έλευση του Samsung Galaxy S4.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.