To SYM GTS 250i με τον κωδικό F4 δεν είναι παρά η «αδυνατισμένη» έκδοση του ευπώλητου GTS 300i F4.
O κινητήρας των 249,4 κ.εκ., αποδίδει 23,4 ίππους στις 8000 σ.α.λ., διαθέτει κύλινδρο κεραμικής επίστρωσης που συνεπάγεται μειωμένες τριβές και, άρα, φθορά ενώ πετυχαίνει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου λόγω ψεκασμού.
Με περίπου 30 κ.εκ. και 5,5 ίππους λιγότερους από την έκδοση των 300 κ. εκ. το GTS 250i F4 διατηρεί το ίδιο σουλούπι και τα ίδια υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά με το μεγαλύτερο μοντέλο: ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 4 θέσεων, συνδυασμένα φρένα, δισκόφρενα μπρος πίσω, τροχούς 14 ιντσών μπροστά και 13 ίντσών πίσω, παροχή ρεύματος 12ΒV, θύρα USB κ.α.
Η τιμή του ορίζεται στα 3.845 ευρώ (μετρητοίς) και 4.045 ευρώ (στον τιμοκατάλογο). Σε συνδυασμό με τα μειωμένα ετήσια ασφάλιστρα της κατηγορίας των 250 κ.εκ. και την χαμηλότερη κατανάλωση, το SYM GTS 250i F4 προτάσσει το πλεονέκτημα της οικονομικότερης χρήσης.
Στην αγορά εξακολουθεί να διατίθεται και το παλαιότερο, καμπυλωτό, «σκέτο» SYM GTS 250 με τον κωδικό ΕVO στην τιμή των 3.395 (μετρητοίς) το οποίο δεν αποτελεί ακριβώς την προηγούμενη γενιά του GTS αλλά μια διαφορετική, πιο σπαρτιάτικη προσέγγιση της κατηγορίας.
Επιπρόσθετα, η SYM ανακοίνωσε καλοκαιρινή έκπτωση 300 ευρώ για το δημοφιλές Maxsym 400i ABS (www.maxsym.gr) το οποίο θα διατίθεται έναντι 4.895 ευρώ μέχρι το τέλος Αυγούστου.