Το GTS300i τρίτης γενιάς με τον κινητήρα «F4» των 278 κ.εκ. που αποδίδει 29 ίππους κυκλοφόρησε πριν από ένα χρόνο και διέπρεψε, εμπορικά, στους ελληνικούς δρόμους.
Με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα μπρος-πίσω και σύστημα συνδυασμένων φρένων (το CBS ενεργοποιεί και τους δύο δίσκους από την αριστερή μανέτα), το φρενάρισμα του GTS300i είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό.
Ωστόσο, οι πιο νευρικοί αναβάτες στη χώρα με την πιο άθλια άσφαλτο στην Ευρώπη, είχαν προβληματιστεί από το πολύ ισχυρό μπροστινό φρένο (με τετραπίστονη δαγκάνα) που σε φρενάρισμα πανικού μπορούσε και να «διπλώσει» το μπροστινό.
Αυτό το ενδεχόμενο απομακρύνθηκε πλέον με την τοποθέτηση ΑΒS τελευταίας γενιάς της Bosch, κίνηση που διαμορφώνει την τιμή του GTS300i στα 4.395 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα www.moreGTS.gr.
Επιπρόσθετα, η SYM, ανακοίνωσε εκπτώσεις 200 ευρώ γιατο HD2 200i (νέα τιμή: 2.695 ευρώ) και 100 ευρώ για το Symphony SR150 (νέα τιμή: 1.645 ευρώ) ειδικά για άνεργους οι οποίοι διαθέτουν κάρτα ανεργίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι επτά στις δέκα καινούργιες μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν τον Μάιο στην Ελλάδα (πτώση 1,4% σε σχέση με πέρυσι) ήταν έως 250 κ.εκ. (ποσοστό 71,7% σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ), την ώρα που, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο επίσημος δείκτης ανεργίας του πρώτου τριμήνου του 2013 ανήλθε στο 27,4%.