Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Χειμερινές δοκιμές Sepang 2013: Μονομαχία J. Lorenzo και D. Pedrosa για την κορυφή

Χειμερινές δοκιμές Sepang 2013: Μονομαχία J. Lorenzo και D. Pedrosa για την κορυφή

Χωρίς βροχή αλλά με διαφορετικό πρωταγωνιστή (J. Lorenzo, Yamaha) ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα των χειμερινών δοκιμών για τα MotoGP, στην πίστα Sepang στη Μαλαισία.

Οι Jorge Lorenzo (Yamaha), Dani Pedrosa (Honda) και Cal Crutchlow ( Yamaha) ήταν οι τρεις πρώτοι στη δεύτερη ημέρα των δοκιμών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP στη Sepang.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε χωρίς την κλασική βροχή αλλά με συνθήκες, που ήταν πολύ σκληρές για τους αναβάτες καθώς οι θερμοκρασίες ήταν εξαιρετικά υψηλές.

Ο Jorge Lorenzo βρήκε τα 3/10 του δευτερολέπτου που τον χώριζαν από τον D. Pedrosa και τα οποία του έδωσαν το πλεονέκτημα.

Ήταν πολύ γρήγορος αμέσως μόλις βγήκε στην πίστα και έμεινε εκεί με σταθερό γυρολόγιο ακόμη και όταν οι θερμοκρασίες (ατμοσφαιρική και πίστας) ήταν πολύ υψηλές. Αυτό θυμίζει τις περυσινές επιδόσεις του εδώ που ήταν πάλι ο κυρίαρχος.

Με τον J. Lorenzo πρώτο, ο Dani Pedrosa (Honda) πίεσε, αλλά δεν έπιασε την απόδοση του πρωταθλητή του 2012. Ο αναβάτης της Honda δούλεψε πολύ στις ρυθμίσεις της πίσω ανάρτησης της RC213V.

Καθυστέρησε επίσης να βγει στην πίστα το απόγευμα εξαιτίας, προβλήματος στα ηλεκτρικά της μίας από τις δύο μοτοσικλέτες. Την τελευταία ημέρα των δοκιμών (Πέμπτη 28/2) δήλωσε, πως θα συνδυάσει τα αποτελέσματα των ρυθμίσεων σε μία RC213V για να δουν τα αποτελέσματα.

Ένας εντυπωσιακός Cal Crutchlow (Tech3 Yamaha) ανέβηκε στην τρίτη θέση των ταχύτερων χρόνων μόλις 6/10 του δευτερολέπτου πίσω από τον J. Lorenzo με την εργοστασιακή Μ1.

Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος τόσο από τον rookie της Honda Marc Marquez αλλά και από τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Valentino Rossi (Yamaha).

Μπορεί εμείς να τον βλέπουμε εκτός τριάδας όμως ο V. Rossi ισχυρίζεται πως οι δοκιμές πηγαίνουν πολύ καλά και σύμφωνα με το σχέδιό του.

Ο Doctor έχασε το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου από προβλήματα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα της Μ1. Μόλις όμως βρέθηκε στην πίστα κάλυψε γρήγορα τη διαφορά και παράλληλα κράτησε πολύ περισσότερο τα ελαστικά του.

Ο στόχος του V. Rossi είναι ο J. Lorenzo. Όμως ο τελευταίος είναι σε πολύ καλή φόρμα. Εκτός αν ο Ιταλός έχει κάποιο κρυμμένο άσσο στο μανίκι της φόρμας του.

Στην έκτη και έβδομη θέση ήταν οι Alvaro Bautista (Gresini Honda) και Stefan Bradl (LCR Honda).

Οι δύο Ducati, ακολούθησαν με τους Nicky Hayden και Andrea Dovizioso. Οι δύο έμειναν ικανοποιημένοι από την κατανομή βάρους. Οι Ιταλοί μηχανικοί εγκατέστησαν το ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα ενώ η μονάδα των ηλεκτρονικών πήγε πιο μπροστά (κάτω από το παλιό ρεζερβουάρ) και έτσι τα… κιλά μετακινήθηκαν προς το κέντρο.

Οι δύο αναβάτες της Scuderia έχουν πολύ δρόμο να καλύψουν (περίπου ενάμιση δευτερόλεπτο) για να μπουν στην τριάδα των πρώτων.

Ο Aleix Espargaro (Aspar Aprilia), ήταν ο καλύτερος των CRT μοτοσυκλετών.

Ο καιρός ήταν με το μέρος των αναβατών στη Sepang, η βροχή έμεινε μακριά από την πίστα και όλοι ελπίζουν πως και η τελευταία ημέρα των δοκιμών θα είναι καλή.

Οι χρόνοι της ημέρας

1. Jorge Lorenzo (Yamaha) 2:00,282”

2. Dani Pedrosa (Honda) + 0,369”

3. Cal Crutchlow (Tech 3 Yamaha) + 0,625”

4. Marc Marquez (Honda) + 0,710”

5. Valentino Rossi (Yamaha) + 0,783”

6. Alvaro Bautista (Gresini Honda) + 0,926”

7. Stefan Bradl (LCR Honda) + 1,203”

8. Nicky Hayden (Ducati) + 1,496”

9. Andrea Dovizioso (Ducati) + 1,521”

10. Bradley Smith (Tech 3 Yamaha) + 1,741”

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο