Η νέα γενιά του Nissan Qashqai αναμένεται να οικοδομήσει στην επιτυχία τoυ μέχρι σήμερα γνωστού μοντέλου, προσφέροντας, ωστόσο, περισσότερα σε επίπεδο στυλ, εξοπλισμού και επιλογών, αλλά και ενισχύοντας την αποδοτικότητα των κινητήρων της γκάμας.
Η νέα γενιά του δημοφιλούς SUV εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, διατηρώντας όμως την περιβολή της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του.
Παρά την έλλειψη ορατών αποδεικτικών στοιχείων για την όψη της νέας γενιάς του, είναι γνωστό ότι η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου θα αντλήσει τις σχεδιαστικές του επιρροές από το Hi-Cross Concept, το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012.
Στόχος των σχεδιαστών της Nissan θα είναι μια πιο δυναμική αλλά και ταυτόχρονα κομψότερη εμφάνιση με περισσότερο στυλ, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός ολοένα και θα αυξάνεται με τα Skoda Yeti και KIA Sportage, ενώ, πάντα υπάρχει και o στυλιστικός ανταγωνισμός των premium προτάσεων όπως τα Audi Q3 και η BMW X1.
Όποιες και να είναι οι σχεδιαστικές μεταβολές στο νέο Qashqai, αυτό που πρέπει να θεωρείται σχεδόν δεδομένο είναι ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές όσον αφορά το μέγεθός του.
Εκεί, αντιθέτως που αναμένεται μια αισθητή διαφορά είναι στο εσωτερικό του, τόσο όσον αφορά την ποιότητα των υλικών όσο και τη συναρμογή τους.
Κατ΄επέκταση ο θάλαμος επιβατών της νέας γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου αναμένεται να «επενδυθεί» με καλύτερης ποιότητας υλικά, αλλά και να διαθέτει περισσότερο και πλουσιότερο εξοπλισμό. Έτσι, σχεδόν δεδομένη, θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας οθόνης αφής, πολλαπλών λειτουργιών στο κέντρο του ταμπλό.
Η πρακτικότητα θα εξακολουθεί να αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του ιαπωνικού SUV. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ θα ανέρχεται σε 1.500 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Παράλληλα, οι πολλαπλές επιλογές αναδίπλωσής των καθισμάτων αναμένεται να εξασφαλίζουν, περά από τον όγκο, και την απαιτούμενη ευελιξία σε επίπεδο φόρτωσης.
Σε ό,τι άφορά τα μηχανικά σύνολα, το νέο Nissan Qashqai αναμένεται να αντικαταστήσει τον μέχρι σήμερα γνωστό βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων, απόδοσης 117 ίππων, με ένα μικρότερης χωρητικότητας -1,2 λίτρων- αλλά αντίστοιχης ισχύος κινητήρα, ο οποίος θα εκλύει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 120 γραμμ./χλμ.
Ακόμη αποδοτικότερος θα είναι ένας νέος πετρελαιοκινητήρας με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και απόδοση 130 ίππους ο οποίος, αναμένεται να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της βασικής πετρελαιοκίνητης έκδοσης, κάτω από τα 105 γραμμ./χλμ.
Σε κάθε περίπτωση το Qashqai θα εξακολουθήσει και στη νέα γενιά του να διατίθεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ, φυσικά, ούτε στις επιλογές αμαξώματος αναμένονται αλλαγές.