Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Need For Speed: Most Wanted – με το πόδι στο πάτωμα (αλλά χαλαρά)

Need For Speed: Most Wanted – με το πόδι στο πάτωμα (αλλά χαλαρά)

Η συνταγή «σούπερ γυαλιστερά και υπερβολικά γρήγορα αυτοκίνητα για street racing» ακολουθείται απαρέγκλιτα, με μια σημαντική  διαφορά όμως: όλα είναι από την αρχή του χεριού σας. Για να οδηγήσετε μια Lamborghini Gallardo Spyder (ή οποιοδήποτε άλλο  αυτοκίνητο από τα δεκάδες εξωτικά μοντέλα του παιχνιδιού) το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε που είναι παρκαρισμένη και να σταματήσετε δίπλα της.

Ο ρεαλισμός στα βιντεοπαιχνίδια είναι πάντα δίκοπο μαχαίρι. Ναι μεν θέλουμε να παίζουμε παιχνίδια που μας «ψήνουν» ότι ο κόσμος τους είναι πραγματικός (ακόμη και αν κινούμαστε σε μια εξωγήινη αποικία πέρα από το Άλφα του Κενταύρου) ταυτόχρονα όμως θέλουμε και να διασκεδάζουμε – και η πραγματικότητα δεν είναι πάντα διασκεδαστική.
Η περίφημη σειρά της Electronic Arts Need for Speed είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή σε ποια πλευρά της πλάστιγγας ρίχνει το βάρος: περισσότερο arcade racing και ελάχιστο (μην σας πούμε και καθόλου) simulation. Το πιο πρόσφατο παιχνίδι του franchise, το Most Wanted, δεν ξεστρατίζει από τον δρόμο αυτό.

Η συνταγή «σούπερ γυαλιστερά και υπερβολικά γρήγορα αυτοκίνητα για street racing» ακολουθείται απαρέγκλιτα, με μια σημαντική  διαφορά όμως: όλα είναι από την αρχή του χεριού σας. Για να οδηγήσετε μια Lamborghini Gallardo Spyder (ή οποιοδήποτε άλλο  αυτοκίνητο από τα δεκάδες εξωτικά μοντέλα του παιχνιδιού) το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε που είναι παρκαρισμένη και να σταματήσετε δίπλα της. Κάποια βρίσκονται κρυμμένα σε δρομάκια ή αλάνες, κάποια παρατημένα σε πάρκινγκ ή στην άκρη του δρόμου.

Κάθε αυτοκίνητο σας δίνει πρόσβαση σε συγκεκριμένους αγώνες διαφορετικής δυσκολίας, Η νίκη σε κάθε  έναν από αυτούς σας ανταμείβει με upgrade, όπως λάστιχα off road ή νίτρο και Speed Points, τα οποία είναι απαραίτητα για να ανεβούν οι μετοχές σας στο χρηματιστήριο παράνομων αγώνων της πόλης του Fairhaven. Όταν συγκεντρώσετε αρκετούς, θα έχετε το δικαίωμα να κοντράρετε με τη σειρά τους 10 γρηγορότερους  οδηγούς. Speed Points μαζεύετε βεβαίως και με άλλους αντικοινωνικούς και επικίνδυνους (αλλά διασκεδαστικούς) τρόπους οδήγησης, όπως σπάζοντας με άλματα διαφημιστικές πινακίδες, ενεργοποιώντας κάμερες της τροχαίας ή παίζοντας τη γάτα με το ποντίκι με τις Αρχές.

Όντας πνευματικός απόγονος του Hot Pursuit, το Most Wanted επαναφέρει το κυνηγητό με την αστυνομία (οι κόντρες -θα θέλαμε να  υπενθυμίσουμε ως μια… κοινωνική προσφορά του tech.in.gr-  είναι παράνομες). Κάνει τους αγώνες πιο δύσκολους αλλά προσθέτει ενδιαφέρον στις βόλτες που θα κάνετε στην πόλη ψάχνοντας το επόμενό σας event ή αυτοκίνητο. Κάπως απογοητευτικό πάντως το γεγονός  ότι δεν μπορούμε να παίξουμε και ως αστυνομικοί.
Ιδιαίτερη αναφορά θα θέλαμε να κάνουμε στο Fairhaven, το playground που κατασκεύασε  η Criterion Games. Ολόκληρη η πόλη είναι από την αρχή στη διάθεσή σας, χωρίς κλειστά κομμάτια ή loading times και εντυπωσιάζει με τις λεπτομέρειες και την ποικιλία της: λεωφόροι  και στενά, αστικοί οδοί και χωματόδρομοι, γέφυρες και ορεινές διαδρομές προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία για να μην βαρεθείτε να  γράφετε χιλιόμετρα. Τα γραφικά δεν είναι ό,τι πιο σύγχρονο αλλά δεν απογοητεύουν σε καμία περίπτωση.
Τα αυτοκίνητα επίσης είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένα και προσεγμένα σε όλες τους τις λεπτομέρειες – από την εμφάνιση  ως τον ήχο του  κινητήρα τους. Θεωρούμε  όμως σημαντική την απουσία της οπτικής από μέσα: τόσα και τέτοια αυτοκίνητα και να μην μπορούμε να πάρουμε  μια γεύση από το εσωτερικό τους;

Το NFS: Most Wanted μοιάζει να είναι σχεδιασμένο κυρίως  για τον casual gamer, αυτόν που δεν θέλει να ζοριστεί και πολύ προτού σανιδώσει μια Buggatti Veyron μέχρι την τελική της ταχύτητα. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια βρίσκεις υπεραυτοκίνητα, το upgrade γίνεται  ανά πάσα στιγμή μέσω του μενού Εasy Drive, δεν χρειάζεται καν να οδηγήσεις μέχρι το μέρος που γίνεται ο αγώνας – το Εasy Drive σε  πηγαίνει αυτόματα εκεί αν θέλεις. Η οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων είναι απλοποιημένη (πισωκίνητα supercar με +500 ίππους  ντριφτάρουν μόνο με χειρόφρενο) και η μόνη προσοχή που χρειάζεται είναι να μην τρακάρεις ή να μην σε πιάσει η αστυνομία.

Η σοβαρά ανταγωνιστική πλευρά του παιχνιδιού κρύβεται στο multiplayer που έχει ενσωματωθεί όμορφα στο παιχνίδι μέσω του Autolog και  όχι ως ξεχωριστό μενού. Εκεί θα κοντραριστείτε με τους φίλους σας μέχρι τελικής πτώσης σε αγώνες αλλά και κόλπα όπως το μεγαλύτερο  άλμα ή την υψηλότερη ταχύτητα που σας έπιασε η κάμερα της τροχαίας.
Αν λοιπόν δεν θέλετε να ιδρώσετε για να οδηγήσετε μερικά από τα πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου ή αν θέλετε να  ξεκαθαρίσετε μια και καλή με τους φίλους σας ποιος είναι ο γρηγορότερος, ιδού η ευκαιρία σας.      
Θανάσης Τολούδης
Ακολουθήστε το @techingr στο Twitter

{{{related}}}

In.gr Τεχνολογία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο