Τα μειωμένα έσοδα απασχόλησαν το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τα μειωμένα έσοδα από τις χορηγίες και τα διαρκείας ήταν το θέμα που απασχόλησε κυρίως το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη. Επίσης πάρθηκαν αποφάσεις για την υπόθεση Βιολίδη, ενώ αποφασίστηκε Βρύζας και Σαράτσης να είναι εταίροι στη νέα μπουτίκ.
Τα μειωμένα έσοδα από τις χορηγίες και τα διαρκείας ήταν το θέμα που απασχόλησε κυρίως το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη. Επίσης πάρθηκαν αποφάσεις για την υπόθεση Βιολίδη, ενώ αποφασίστηκε Βρύζας και Σαράτσης να είναι εταίροι στη νέα μπουτίκ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
«Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το Δ.Σ. της ΠΑΕ. Στο συμβούλιο συζητήθηκαν όλα τα θέματα της επικαιρότητας. Έγινε ενημέρωση των μελών για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση της εταιρίας και πως θα διαμορφωθεί το μπάτζετ του αγωνιστικού τμήματος.
Συζητήθηκε διεξοδικά η διαφαινόμενη μείωση των εσόδων, από χορηγίες και τη μειωμένη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας.
Αποφασίστηκε ότι εντός των αμέσως επόμενων ημερών θα γίνει ραντεβού με τον Ηλία Βιολίδη για να διαπιστωθεί σε ποιό σημείο βρίσκονται οι διαδικασίες για την αποπληρωμή οφειλών του τελευταίου ως τις 30/6.
Αποφασίστηκε ότι στη νέα μπουτίκ εταίροι θα είναι οι Ζήσης Βρύζας και Στέφανος Σαράτσης, με διαχειριστή τον τελευταίο και παράλληλα θα υπογραφεί μνημόνιο εμπορικής συνεργασίας με την ΠΑΕ ώστε τα έσοδα να καταλήγουν στα ταμεία της.
Συζητήθηκε διεξοδικά το θέμα που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες με τις συλλήψεις οπαδών του ΠΑΟΚ και τέλος, έγινε αναφορά στις διαδικασίες που ακολουθούνται ώστε ο ΠΑΟΚ να είναι απολύτως εντάξει στον έλεγχο της UEFA στις 30/6».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Τζέρεμι Ο. Χάρις: Ελεύθερος χωρίς κατηγορίες στην Ιαπωνία ο ηθοποιός του Emily In Paris μετά την υπόθεση MDMA
- Κέμνιτζ – Πανιώνιος 73-68: «Έμεινε» από δυνάμεις στο 4ο δεκάλεπτο…
- Agrotica: Η ΔΕΘ μεταφέρει την κλαδική έκθεση – Κινητοποιήσεις και αποχώρηση εταιρειών αλλάζει τον σχεδιασμό
- Τραγωδία στην Άρτα: Νεκρός ο οδηγός της νταλίκας που ανατράπηκε στην Ιονία Οδό
- Καρδίτσα – Μερσίν 72-80: Πλήρωσε την κακή πρώτη περίοδο
- Τα τρία αεροδρόμια που ξαναγράφουν τον παγκόσμιο χάρτη πτήσεων


