ΜΙΝΙ John Cooper Works GP: Το τελευταίο ξέσπασμα
Η ταχύτερη έκδοση παραγωγής του ΜΙΝΙ αποκαλύπτει τις πρώτες λεπτομέρειες που την αφορούν, δημιουργώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις και προσδοκίες για το τελευταίο και ηχηρότερο δείγμα της τρέχουσας γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου.
Ένα περίπου χρόνο πριν την «εκπνοή» της δεύτερης γενιάς του MINI, η φίρμα κλείνει τον κύκλο, ως συνήθως, με την ταχύτερη και άκρως συλλεκτική έκδοσή του.
Ο λόγος για την έκδοση John Cooper Works GP II η οποία παρουσιάζει, προς το παρόν, ως μόνη σύστασή της το γεγονός ότι απαιτεί μόλις οχτώ λεπτά και εικοσιτρία δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει ένα γύρο στην πιο απαιτητική ευρωπαϊκή πίστα, αυτήν του Nurburgring.
Αυτό σημαίνει ότι η JCW GP ΙΙ η οποία θα παραχθεί σε 2.000 μονάδες, υπερέχει στη συγκεκριμένη διαδικασία κατά 19 δευτερόλεπτα σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση του ΜΙΝΙ την οποία εξόπλιζε ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 210 ίππων.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη επίδοση της «απλής» John Cooper Works έκδοσης της τρέχουσας γενιάς ΜΙΝI ανέρχεται σε οχτώ λεπτά και τριάντα πέντε δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, με τις επιπλέον επιδόσεις η ΜΙΝΙ υπόσχεται ότι η JCW GP ΙΙ έκδοση θα έχει την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ΜΙΝΙ παραγωγής ενώ, αντιστοίχως αναμένεται να ισχύσει και για τα οδικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης που προδιαγράφονται αισθητά αναβαθμισμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η φίρμα.
Έτσι, αν και η ΜΙΝΙ δεν αποσαφηνίζει προς το παρόν, τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης και του κινητήρα της, δηλώνει ότι τόσο ο κινητήρας όσο και οι τροποποιήσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση καθώς και το αεροδυναμικό kit της JCW GP έκδοσης, αντλούν την έμπνευσή τους από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το χαρακτήρα του ισχυρότερου ΜΙΝΙ παραγωγής, εκτός από τα εμφανή διακριτικά της έκδοσης και την sport αντιθετική τριχρωμία μαύρου, γκρι, κόκκινου, υπογραμμίζουν στοιχεία εξίσου αιχμηρά με την υποσχόμενη ισχύ του όπως, μεταξύ άλλων, οι διογκωμένοι sport προφυλακτήρες με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ο αεραγωγός στο καπό η σχεδίαση των κατώτερων πλευρικών τμημάτων και η πίσω αεροτομή.
auto.in.gr
- «Πως ο Πάβλοβιτς επέλεξε την Εθνική Γερμανίας αντί της Σερβίας»
- Είναι το «Μια Υπέροχη Ζωή» μια αθώα χριστουγεννιάτικη ταινία – ή μήπως όχι;
- Home alone: Εννέα τρόποι για να περάσετε καλά και μόνοι στις γιορτές
- Γάζα: Μετονομάζοντας τη γενοκτονία – Γιατί έρχεται η σειρά του Παγκόσμιου Βορρά
- Χριστούγεννα – Πρωτοχρονιά: Οι ευρωπαϊκές πόλεις που «κλέβουν τις καρδιές» των Αμερικανών την εορταστική περίοδο
- Αρώματα: Υψηλές τιμές, niche μάρκες και εκρηκτική άνοδος – Τι θα φέρει το 2026
- Το 2,5% του παγκόσμιου φετινού τουρισμού στην Ελλάδα
- Γρίπη: «Ανάφλεξη» κρουσμάτων, συστάσεις για εμβολιασμό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442