Η επανεμφάνιση του βαρύτατα καμουφλαρισμένου A3 φέρνει ακόμη πιο κοντά το εμπορικό λανσάρισμα μίας εκ των δημοφιλέστερων προτάσεων της Audi στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το νέο Audi Α3 έχει πάρει την τελική του μορφή. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που διακρίνονται πίσω από βαρύ καμουφλάζ του αμαξώματος.
Ακολουθώντας το σχεδιαστικό παράδειγμα των πρόσφατων προτάσεων της Audi, όπως το Α5 και το A6, το μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback της γερμανικής φίρμας δεν πρόκειται να ξαφνιάσει -ευχάριστα ή δυσάρεστα- με το παρουσιαστικό του.
Στο μπροστινό τμήμα η τραπεζοειδής μάσκα, περιστοιχισμένη από τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, διατηρεί τον πρωταγωνιστικό της ρόλο, ενώ στο πίσω τμήμα ο τρόπος με τον οποίο η πόρτα του χώρου αποσκευών συναντά το υπόλοιπο αμάξωμα θυμίζει έντονα το μικρότερο A1.
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος, το A3 «κρύβει» τη νέα πλατφόρμα «ΜQB» του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών, η οποία χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου πρόκειται να περιορίσει το βάρος του συνόλου έως και 80 κιλά.
Στο εσωτερικό οι κυκλικοί αεραγωγοί θα διατηρηθούν, όπως άλλωστε και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία με τη σειρά της υποστηρίζει τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η γκάμα του νέου A3 θα διαθέτει του αρκετούς τύπους αμαξωμάτων, όπως πεντάθυρο/τρίθυρο hatchback, cabrio, sedan και station wagon.
Αντιστοίχως, οι αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου άμεσου ψεκασμού θα ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα και τους 105 ίππους, φτάνοντας τα 2,0 λίτρα και τους 210 ίππους.
Μία έκδοση -πιθανότητα diesel 1,6 λίτρων- θα αποτελέσει τη φιλικότερη προς το περιβάλλον εκδοχή του νέου A3, εκπέμποντας λιγότερα από 90 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.