Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Mercedes-Benz SL 2012: Το αλουμίνιο στη ζωή μας

Mercedes-Benz SL 2012: Το αλουμίνιο στη ζωή μας

Με σκοπό τον περιορισμό του βάρους αλλά και την περαιτέρω ενίσχυση του πλαισίου, η Mercedes-Benz δημιουργεί -για πρώτη φορά στην ιστορία της- ένα εξολοκλήρου αλουμινένιο τετράτροχο.

Γιάννης Αδάναλης


Τις βάσεις πάνω στις οποίες θα στηριχτεί το γνώριμο τεχνολογικό προβάδισμα της έκτης -κατά σειρά- γενιάς της SL, δημιουργεί η Mercedes-Benz.

O λόγος για το κατασκευασμένο από αλουμίνιο πλαίσιο του γερμανικού roadster, το οποίο, πέρα από τη σημαντική μείωση του βάρους εξασφαλίζει και ιδιαίτερα αυξημένη ακαμψία.

Στην πραγματικότητα είναι η πρώτη φορά που η Mercedes-Benz επιλέγει την σχεδόν αποκλειστική χρήση αλουμινίου για την κατασκευή ενός πλαισίου που προορίζεται για ένα τετράτροχο ευρείας παραγωγής, όπως η SL του 2012.

Μόνο το χαλύβδινο πλαίσιο του παρμπρίζ διαφοροποιείται από το μοναδικό κατασκευαστικό κανόνα της νέας SL, ώστε να περιχαρακωθεί η μέγιστη δυνατή προστασία σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου.

Αλουμίνιο, ωστόσο, θα συναντήσει κανείς και στις επιφάνειες του αμαξώματος, γεγονός που περιορίζει ακόμη περισσότερο το συνολικό βάρος της νέας Mercedes-Benz.

H διαφορά ανάμεσα στη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου και σε αυτή που αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στις αρχές τις επόμενης χρονιάς φτάνει έως και τα 140 κιλά (έκδοση SL 350).

Παράλληλα, η ακαμψία του πλαισίου παρουσιάζει αύξηση που προσεγγίζει το 20%, επιτρέποντας σε μία πρόταση που δεν διαθέτει την «πολυτέλεια» της σταθερής οροφής, να υποστηρίξει με ακόμη περισσότερο ζήλο το δυναμικό της προφίλ.

Ωστόσο, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το νέο πλαίσιο της SL δεν σταματούν εδώ. Η ενίσχυση συγκεκριμένων τμημάτων του, όπως του δαπέδου τριών στρωμάτων, των μαρσπιέ και του τούνελ μετάδοσης ή η δημιουργία ζωνών παραμόρφωσης στο μπροστινό τμήμα, ικανών να κατανείμουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης, εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας.

Παράλληλα, η Mercedes-Benz φρόντισε ώστε να περιορίσει τη μετάδοση θορύβου και κραδασμών που χαρακτηρίζει μία αλουμινένια κατασκευή, ενισχύοντας συγκεκριμένα τμήματα του πλαισίου, όπως τα σημεία σύνδεσης με την ανάρτηση, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο τους συμβιβασμούς σε επίπεδο άνεσης.

Τέλος, αρκετά από τα τμήματα της νέας SL αποτελούνται από 100% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, η παραγωγή του οποίου απαιτεί 80% λιγότερη ενέργεια.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο