Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
hol: «Σταθερά ανοδική πορεία σε στέρεες βάσεις»

hol: «Σταθερά ανοδική πορεία σε στέρεες βάσεις»

Η hol διατήρησε σταθερό το μερίδιο της 28,5% στην αγορά αδεσμοποίητων τοπικών βρόχων (LLU) το πρώτο εξάμηνο του 2011. Αν και με μειωμένο ρυθμό αύξησης σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα, οι ενεργοί συνδρομητές στο δίκτυό της αυξήθηκαν με 19 περίπου χιλιάδες νέες συνδέσεις και ανήλθαν συνολικά στις 435.357 χιλιάδες. Η μείωση του ρυθμού αποδίδεται στους προφανείς λόγους: τον έντονο ανταγωνισμό και την κρίση.

Η hol διατήρησε σταθερό το μερίδιο της 28,5% στην αγορά αδεσμοποίητων τοπικών βρόχων (LLU) το πρώτο εξάμηνο του 2011. Αν και με μειωμένο ρυθμό αύξησης σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα, οι ενεργοί συνδρομητές στο δίκτυό της αυξήθηκαν κατά 19 περίπου χιλιάδες νέες συνδέσεις και ανήλθαν συνολικά στις 435.357 χιλιάδες. Η μείωση του ρυθμού αποδίδεται στους προφανείς λόγους: τον έντονο ανταγωνισμό και την κρίση.

Τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα για το α’ εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 13,1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα 113,3 εκατομμύρια ευρώ από 100,2 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 32,6 εκατομμύρια ευρώ με το περιθώριο EBITDA να φτάνει το 28,8% για το α’ εξάμηνο του 2011. Το 2010 ο ίδιος οικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται από την εταιρεία ήταν 22,9 εκατομμύρια ευρώ.

Οι αποσβέσεις μειώθηκαν στα 33,6 εκατομμύρια ευρώ για το α’ εξάμηνο του 2011 από 35,5 εκατομμύρια ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν σε -8,8 εκατομμύρια ευρώ το α’ εξάμηνο του 2011 από τα -18 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010, αποτέλεσμα των μεγαλύτερων περιθωρίων κέρδους αλλά και στις μειωμένες αποσβέσεις.

Σύμφωνα με την εταιρεία, «τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του 2011 επιβεβαιώνουν την ισχυρή θέση που έχει η hellas online στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Παρά την επιβράδυνση στο ρυθμό ανάπτυξης σε συνδυασμό με τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς και τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας, η εταιρία και το 2011 διατηρεί σταθερό το μερίδιο αγοράς της, συνεχίζει τις επικεντρωμένες επενδύσεις σε υποδομές, υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και συστήματα διασφάλισης εσόδων, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας με παράλληλη αύξηση εσόδων».

Μειωμένες επενδύσεις

Οι επενδύσεις του ομίλου το α’ εξάμηνο του 2011 ανήλθαν στα 20,8 εκατομμύρια ευρώ (ήτοι 18,9 % επί του κύκλου εργασιών α’ εξαμήνου 2011). Το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010 οι επενδύσεις αντιπροσώπευαν το 27,1% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών και ανέρχονταν στα 26,5 εκατομμύρια ευρώ.

Πάντως, η hol επισημαίνει ότι από τις αρχές του 2006 συνολικά οι επενδύσεις της έχουν φτάσει τα 359,1 εκατομμύρια ευρώ για να υποστηρίξει την ανάπτυξη του δεύτερου μεγαλύτερου ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών στην Ελλάδα, τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας καθώς και τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών.

Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε 4.150 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε c.72% των γραμμών του ΟΤΕ με 315 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.

Πρόσφατες εξελίξεις

H hellas online τονίζει ιδιαίτερα ότι διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών και ότι ήταν η μοναδική εταιρία που απέσπασε 2 βραβεία, από τα συνολικά 9 που δόθηκαν: Συγκεκριμένα η hol πήρε τα βραβεία στις κατηγορίες «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» και «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών».

Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), και με την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. Φέτος, υποβλήθηκαν περισσότερες από 150 υποψηφιότητες σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών από εταιρίες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εξυπηρετούν πελάτες, ανεξαρτήτου κλάδου και μεγέθους.

Τα όπλα του πρώτου εξαμήνου

Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρία παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «hol for you – κάτι παραπάνω για σένα» με στόχο να συμβάλλει στην εξοικονόμηση χρημάτων του οικογενειακού προϋπολογισμού των πελατών της hellas online. Μέσα από εμπορικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρίες, οι πελάτες της εταιρίας απολαμβάνουν σημαντικές εκπτώσεις ή/και δώρα σε προϊόντα και υπηρεσίες που χρησιμοποιούν για την κάλυψη των οικογενειακών αναγκών. To πρόγραμμα ξεκίνησε με τις συνεργασίες των: Domino’s Pizza, Coral (Shell), Hellenic Duty Free Shops, και πρόσφατα την Chartis Ασφαλιστική.

«Αξιόλογη» η ενίσχυση της κοινής πελατειακής βάσης με τη Vodafone

Κατά το α’ εξάμηνο του 2011, συνεχίστηκε η «αξιόλογη», όπως χαρακτηρίζεται, ενίσχυση της κοινής πελατειακής βάσης με τη Vodafone από τη διάθεση κοινών συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet σε οικιακούς συνδρομητές.

Νέα καινοτόμα προϊόντα σε εταιρικούς πελάτες δρομολογούνται εντός του 2011.

Παράλληλα, στο εταιρικό πελατολόγιο της εταιρίας προστέθηκαν νέοι πελάτες όπως ΔΕΠΑ, Mckinsey & Company, ΑΛΕΞ ΠΑΚ, Quintana Ship Management, Mantinia Shipping, MAD TV, και άλλοι. Υφιστάμενοι πελάτες επέλεξαν την αναβάθμιση των υπηρεσιών τους.

Αντ.Κεραστάρης: «Σταθερά ανοδική η πορεία μας, σε στέρεες βάσεις»

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online κ.Αντώνης Κεραστάρης τόνισε: “Πέρα από τη συνεχή ανάπτυξη που παρουσιάζουν τα οικονομικά μεγέθη της hellas online μέσα σε μία ολοένα και εντονότερα ανταγωνιστική ευρυζωνική αγορά, αξίζει να σταθούμε σε δύο θετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρίας μας, αφενός στη συνεχόμενη διάκρισή μας -και φέτος διπλή- στα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που επιβραβεύει την προσήλωσή μας στη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη και αφετέρου στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη που μεγάλοι εταιρικοί πελάτες δείχνουν στην εταιρία και τις υπηρεσίες μας για τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες. Αυτές οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν ότι η εταιρία μας βρίσκεται σε σταθερά ανοδική πορεία και χτίζει την ανάπτυξη της σε ιδιαίτερα στερεές βάσεις.»

In.gr Τεχνολογία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο