Βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών
Ενα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, καλεί τον ενδιαφερόμενο μετά από ένα δικό του κλικ και απαντά online, παρέχει υπηρεσία παράδοσης σε συγκεκριμένη ώρα και διαθέτει πλήθος παρουσιάσεων με βίντεο για τα προϊόντα του,αναγνωρίστηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας στην Ελλάδα το 2011. Ο λόγος για την Digital Shopping Α.Ε. και το getitnow.gr.
Ενα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, καλεί τον ενδιαφερόμενο μετά από ένα δικό του κλικ και απαντά online, παρέχει υπηρεσία παράδοσης σε συγκεκριμένη ώρα και διαθέτει πλήθος παρουσιάσεων με βίντεο για τα προϊόντα του,αναγνωρίστηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας στην Ελλάδα το 2011. Ο λόγος για την Digital Shopping Α.Ε. και το getitnow.gr.
Το getitnow.gr βραβεύτηκε στην 2η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Το Ινστιτούτο είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα το ΕΙΕΠ απαριθμεί περισσότερα από 70 μέλη.
Το getitnow.gr έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Το www.getitnow.gr δηλώνει το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα που το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα. Μοναδικές για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσίες θεωρούνται τα Video Review, και οι υπηρεσίες Click2Call, Click2Chat και Premium Delivery τόσο πριν, κατά την διάρκεια της παραγγελίας αλλά και μετά την αγορά.
Ο Τάκης Πέρκιζας, CEO του getitnow.gr, δήλωσε σχετικά με την βράβευση: «Όλοι οι συνάδελφοι στο getitnow.gr νιώθουμε σήμερα πραγματικά περήφανοι γιατί το πάθος που δείχνουμε καθημερινά για να ενθουσιάζουμε τους πελάτες, επιβραβεύεται όχι μόνο από τους ίδιους τους πελάτες μας, το 95% των οποίων δηλώνουν ευχαριστημένοι η πολύ ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτησή τους, αλλά και τώρα από τους πλέον αξιόπιστους φορείς και θεσμούς όπως είναι το ΕΙΕΠ και τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Το γεγονός ότι πήραμε το πρώτο βραβείο μας δίνει ακόμα περισσότερο κουράγιο και πίστη για να ακολουθήσουμε το όραμά μας που είναι να συνεισφέρουμε όσο μπορούμε στην αναβάθμιση του επιπέδου ζωής όλων αυτών που ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσα από μοναδικές υπηρεσίες και απαράμιλλη ποιότητα εξυπηρέτησης».
In.gr Τεχνολογία
- Βanda Entopica: Καταγγέλει τον δήμαρχο της Φλώρινας για απειλές, επειδή τραγούδησε Σλάβικα
- Καλιφόρνια: Τρεις νεκρούς άφησε πίσω της η σαρωτική καταιγίδα
- Από τον Φόντεν στον Ρόδρι: Τα «αστέρια» της Premier League που «κατέρρευσαν» χρηματιστηριακά στο 2025 (pic)
- Ιαπωνία: Επίθεση με μαχαίρι σε εργοστάσιο – Τουλάχιστον 15 τραυματίες, συνελήφθη ο δράστης
- Από τα μπαχαρικά μέχρι τον έρωτα, τα πιο τρελά γκάτζετ που έφερε το 2025 στον κόσμο της τεχνολογίας
- Από την UEFA στη Νότια Αμερική: και το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο υιοθετεί το Financial Fair Play
- Άρης Μουγκοπέτρος: Στα δικαστήρια της Τρίπολης μετά τη μήνυση της συζύγου του – «Αισθάνθηκε ότι απειλείται» λέει ο δικηγόρος της
- Havaianas – Και για ποιον λόγο, παρακαλώ, η Δεξιά μποϊκοτάρει τις αγαπημένες σαγιονάρες της Βραζιλίας;
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/golden-visa-768x516-1-1-300x300.jpg)
![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)






























![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ot_golden_visa24_1-1200x703-315x220.jpg)


























Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442