Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP 2011, Δοκιμές Κατάρ, 1η μέρα: Στο ίδιο έργο θεατές

MotoGP 2011, Δοκιμές Κατάρ, 1η μέρα: Στο ίδιο έργο θεατές

Η Honda εμφάνισε και στο Κατάρ την ταχύτητα με την οποία κυριαρχούσε στις δοκιμές της Μαλαισίας, ωστόσο η Yamaha έδειξε να μειώνει την απόσταση. Πρώτη πτώση του Valentino Rossi με τη Ducati, αλλά ο Ιταλός εκτιμά ότι κάνει σημαντική πρόοδο.

Την επίδειξη ταχύτητας που έκανε σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών της Μαλαισίας επανέλαβε και στο Κατάρ η Honda, κατά την πρώτη νύχτα των χειμερινών δοκιμών του MotoGP στην πίστα της Μέσης Ανατολής. Ταχύτερος, αυτή τη φορά, ήταν ο Dani Pedrosa, με διαφορά ενός δεκάτου από τον Casey Stoner και από τον Hiroshi Aoyama, της «δορυφορικής» Gresini Honda.

Η Honda RC212V είχε νέο κιβώτιο ταχυτήτων, που επιτυγχάνει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό βοηθά ιδιαίτερα τους αναβάτες, ειδικά στις έξοδο των στροφών όταν επιταχύνουν οριακά. Ωστόσο, το HRC εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας στα φρένα.

«Το φρενάρισμα στην ευθεία είναι καλύτερο από τότε που βελτιώσαμε το συμπλέκτη, αλλά στο τέλος η μοτοσικλέτας γίνεται ασταθής και αυτή η αστάθεια σε ακολουθεί μέσα στη στροφή. Αυτό είναι το σημείο που χρειαζόμαστε την περισσότερη αυτοπεποίθηση με τη μοτοσικλέτα, αλλά πασχίζουμε λίγο», είπε ο Casey Stoner.

Τις τρεις Honda ακολούθησαν τρεις Yamaha, με τους Ben Spies, Jorge Lorenzo και Colin Edwards σε απόσταση τριών ως πέντε δεκάτων του δευτερολέπτου. Η πρωταθλήτρια έκανε σημαντική πρόοδο με τη ρύθμιση της Μ1 και ελπίζει σε περαιτέρω πρόοδο με τα νέα ελαστικά που θα δοκιμάσει την επόμενη ημέρα.

Ο Jorge Lorenzo δήλωσε: «Δοκιμάσαμε ορισμένα διαφορετικά πράγματα σε κάποιες στροφές σήμερα για να κάνουμε τη μοτοσικλέτα πιο σταθερή όταν ανοίγω το γκάζι. Σχεδόν σε όλες τις σχέσεις μετάδοσης έχουμε κάνει καλή δουλειά. Φαίνεται ότι είμαστε πιο κοντά στη Honda από ότι στη Μαλαισία και είναι χαρούμενος».

Το παράδοξο στις δοκιμές ήταν ότι η Ducati, η οποία κυριάρχησε τα τέσσερα τελευταία χρόνια στον αγώνα του Κατάρ (αν και το 2010 έχασε τη νίκη λόγω πτώσης του Casey Stoner), δεν φάνηκε ανταγωνιστική σε μια πίστα που της ταιριάζει.

Ο Valentino Rossi είχε μια πτώση νωρίς, χωρίς σοβαρές επιπτώσεις, όμως ο Ιταλός δήλωσε αρκετά ικανοποιημένος με την πρόοδο της ομάδας: «Μπορούσα να οδηγήσω καλύτερα και το χάρηκα. Οι χρόνοι μου δεν είναι πολύ μακριά από την κορυφή.

Επτά δέκατα είναι ακόμα σημαντική διαφορά – αλλά σε κάθε περίπτωση προοδεύσαμε, δεδομένου ότι πέτυχα τον καλύτερο χρόνο μου με πολύ φθαρμένο ελαστικό. Επίσης δουλέψαμε καλά με τις ρυθμίσεις, αν και σε ορισμένα σημεία της πίστας εξακολουθώ να μην είμαι αρκετά γρήγορος.

Όσο για τον ώμο μου (σ.σ.: στον οποίο χειρουργήθηκε το Νοέμβριο του 2010), είμαι χαρούμενος διότι έχει δυναμώσει λίγο και μπορώ να οδηγώ καλύτερα. Σήμερα, επίσης, είχα την πρώτη μου πτώση με τη Ducati, την οποία έκανα επίτηδες γιατί πρέπει να έχεις και μια μικρή πτώση!.. Πέραν του αστείου, μπήκα πολύ γρήγορα [στη στροφή 9] και έχασα το μπροστινό μέρος».

Στο μεταξύ, ο Randy de Puniet είχε δύο πτώσεις με την Pramac Ducati – επίσης χωρίς σοβαρές συνέπειες, πέραν της απώλειας δύο ωρών δοκιμών. Παρόλα αυτά, ο Γάλλος πέτυχε τον 10ο χρόνο, εμπρός από τον Marco Simoncelli που έμεινε μακριά από τους εντυπωσιακούς χρόνους που πετύχαινε στη Sepang.

Οι δοκιμές του Κατάρ θα συνεχιστούν για δεύτερη και τελευταία ημέρα τη Δευτέρα (14/03) και φυσικά οι ομάδες θα παραμείνουν στο σημείο για το νυχτερινό Grand Prix του Καταρ (20/03), που ανοίγει την αυλαία του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

MOTOGP 2011 – ΔΟΚΙΜΕΣ
ΚΑΤΑΡ – ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ
1. Pedrosa (Honda) 1:56.271 – 41 γύροι
2. Stoner (Honda) 1:56.414 – 32 γύροι
3. Aoyama (Gresini Honda) 1:56.444 – 59 γύροι
4. Spies (Yamaha) 1:56.563 – 38 γύροι
5. Lorenzo (Yamaha) 1:56.682 – 60 γύροι
6. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:56.742 – 42 γύροι
7. Dovizioso (Honda) 1:56.780 – 56 γύροι
8. Rossi (Ducati) 1:57.038 – 57 γύροι
9. Hayden (Ducati) 1:57.137 – 57 γύροι
10. De Puniet (Pramac Ducati) 1:57.143 – 39 γύροι
11. Simoncelli (Gresini Honda) 1:57.226 – 57 γύροι
12. Bautista (Suzuki) 1:57.302 – 61 γύροι
13. Barbera (Aspar Ducati) 1:57.325 – 69 γύροι
14. Capirossi (Pramac Ducati) 1:57.437 – 56 γύροι
15. Abraham (Cardion Ducati) 1:57.499 – 49 γύροι
16. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:57.737 – 51 γύροι
17. Elias (LCR Honda) 1:58.250 – 65 γύροι

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο