Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Λεπτή ισορροπία» της Citroen μεταξύ των δύο Sebastien

«Λεπτή ισορροπία» της Citroen μεταξύ των δύο Sebastien

Η πρωταθλήτρια καλείται για πρώτη φορά να διαχειριστεί δύο σχεδόν ισοδύναμους οδηγούς, τους Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, χωρίς να επιτρέψει την απώλεια βαθμών στη μονομαχία των δύο Γάλλων για το φετινό τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Η επόμενη μέρα του Ράλι Μεξικού, με το θρίαμβο του Sebastien Loeb και την εγκατάλειψη του Sebastien Ogier, φαντάζει παράδοξη και πρωτόγνωρη για τη Citroen.

Η φετινή είναι ίσως η πρώτη χρονιά της γαλλικής ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι χωρίς μια ξεκάθαρη δομή πάνω στον οδηγό – ηγέτη Sebastien Loeb. Αντίθετα, με τον S. Ogier να έχει ήδη ανέβει στο επίπεδο του πρωταθλητή, καλείται να διαχειριστεί δύο εξίσου ταχείς και ισχυρούς οδηγούς.

Καλείται να τους προσφέρει ίσες ευκαιρίες διεκδίκησης του τίτλου, αλλά παράλληλα χωρίς να ρισκάρει διαρκώς την απώλεια σημαντικών βαθμών για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, όπως έγινε με την εγκατάλειψη του νεαρού Γάλλου το τελευταίο πρωί στο Μεξικό, και ενώ πίεζε για να κερδίσει τον S. Loeb.

Την ίδια στιγμή, η γαλλική ομάδα καλείται να «προστατεύσει την επένδυσή της», να διαφυλάξει την ψυχολογία του Sebastien Ogier, διότι είναι ξεκάθαρο ότι ο νεαρός Γάλλος έχει τόσο το ταλέντο όσο και το χρίσμα της ομάδας για να διαδεχθεί τον 38χρονο Sebastien Loeb.

Σχολιάζοντας την πρωτόγνωρη ακόμα και για εκείνον φετινή πραγματικότητα μέσα στην ομάδα, ο Sebastien Loeb είπε: «Είναι δύσκολο να πούμε τι θα συμβεί στους επόμενους αγώνες. Είμαστε δύο δυνατοί οδηγοί μέσα στην ίδια ομάδα. Πριν από αυτό, ήμουν πάντοτε ο ηγέτης της ομάδας – τώρα είμαστε δύο ηγέτες. Αυτό είναι όλο.

Ήταν δεδομένο ότι θα ξεκινούσαμε τη χρονιά επί ίσοις όροις. Συνήθως είχα έναν ομόλογο στην ομάδα μου και κατάφερνα να τον κερδίζω και η κατάσταση ήταν πιο ξεκάθαρη. Τώρα [ο Ogier] είναι πολύ γρήγορος και θέλει να κερδίζει, όπως θέλω κι εγώ να κερδίζω.

Σίγουρα απογοητεύτηκα που τον είδα εκεί. Δεν το άξιζε. Έκανε σπουδαίο αγώνα, η νίκη θα κρινόταν ανάμεσά μας και ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι σε τέτοια κατάσταση. Δεν είναι εύκολο και δεν χάρηκα ούτε για την ομάδα ούτε για μένα. Η δική μου δουλειά είναι να μάχομαι για να κερδίζω. Πρέπει να πιέζω».

Ο Sebastien Ogier τόνισε: «Σίγουρα έχασα πολλούς βαθμούς σε αυτόν τον αγώνα, αλλά η χρονιά είναι μεγάλη. Βρισκόμαστε μόλις στο ξεκίνημα της χρονιάς και ξέρουμε ότι έχουμε την ταχύτητα και πρέπει να τερματίζουμε τους αγώνες, για να παίρνουμε και τους βαθμούς.

Πιέζαμε πάρα πολύ εκείνη τη στιγμή. Είχαμε καλό ρυθμό και καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, αλλά έτσι είναι πάντα: Κάνεις ένα λάθος και όλα τελειώνουν, αυτός είναι ο νόμος των ράλι. Πάντως, θα έχουμε πολύ καλή θέση εκκίνησης στις Ειδικές Διαδρομές του επόμενου χωμάτινου αγώνα. Οπότε δεν έχει τελειώσει».

Η απώλεια βαθμών εξαιτίας της μονομαχίας των δύο οδηγών της ίδιας ομάδας αποτελεί διαχρονικό μπελά σε κάθε μορφή του motorsport. Μετά το Μεξικό ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, δήλωσε: «Έτσι είναι τα ράλι. Πιστεύω ότι ο Ogier είναι πιο απογοητευμένος από εμένα, διότι η εγκατάλειψη και η πλήρης απώλεια βαθμών σε ένα ράλι δεν είναι καθόλου καλή για το πρωτάθλημα οδηγών».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο