Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Bruno Senna: Μια γνώριμη εικόνα

Bruno Senna: Μια γνώριμη εικόνα

Είναι η εικόνα του Ayrton Senna, να σηκώνει ψηλά τη γροθιά στη μπόρα του Estoril για να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη, μέσα σε μια χρυσόμαυρη Lotus Renault. Δυόμισι δεκαετίες μετά, ο ανηψιός Bruno είναι στο ίδιο σημείο, με τα ίδια χρώματα, αποφασισμένος μια μέρα να γυρίσει στα Grands Prix.

Αποστολή: Πάνος Διαμάντης

Όλος ο κόσμος ήταν στις άκρες των δακτύλων του. Ένας μύθος στη γέννησή του, ο Ayrton Senna, ένα κίτρινο κράνος σε μια χρυσόμαυρη Lotus Renault, ήταν στα μισά της δεκαετίας του ΄80, ο Colin Chapman είχε χαθεί, o Peter Warr την κρατούσε στη ζωή. Εκείνη την εποχή γεννιόταν ο Bruno Senna.

Η Lotus ήταν Lotus τότε, σήμερα δύο Lotus παλεύουν ποια θα μαγαρίσει την κληρονομιά, ο Bruno δεν είναι Ayrton, αλλά δεν μπορεί κανείς να μην κάνει το συνειρμό -να μην συγκινηθεί- βλέποντας τον ανιψιό να βγαίνει από το γκαράζ της Lotus Renault με τη φόρμα του θείου.

Σκοπιμότητα των κληρονόμων; Θα ήταν άδικο να το πει κανείς για τον Bruno. Ίσως η βαριά σκιά του τεράστιου ονόματος να του κάνει κακό, αλλά δεν υπάρχουν πολλοί οδηγοί στον πλανήτη που να ξεκίνησαν το motorsport με την ενηλικίωση και να έφτασαν σε πέντε χρόνια να διεκδικούν τίτλο στο GP2 και να ανεβαίνουν στη F1.

Στην πρώτη του χρονιά στη F1 η Hispania ήταν τόσο οδυνηρά αργή και δύστροπη που αδίκησε τον Bruno. Η θέση του δοκιμαστή σε μια εποχή που απαγορεύονται οι δοκιμές μοιάζει να ζητά την ίδια υπομονή, όμως ο Bruno μοιάζει να μην απογοητεύεται ποτέ.

Αισθάνεσαι συναισθηματική φόρτιση οδηγώντας για τη Lotus Renault;

Αναμφίβολα! Φέρνει στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις και με κάνει να αισθάνομαι ότι ανήκω σε κάτι πολύ ιδιαίτερο. Θα ήταν έτσι ακόμα κι αν αυτή ήταν απλώς η Renault, αλλά στην περίπτωση της Lotus Renault είναι ακόμα περισσότερο.

Είπες ότι αυτή είναι η πρώτη σου κανονική ευκαιρία στη Formula 1 – μπορείς να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;

Αυτή είναι η πρώτη μου εμπειρία ως επαγγελματίας οδηγός αγώνων. Με προσέλαβαν διότι πιστεύουν στις δυνατότητές μου. Ο Eric [Boullier] με είδε να αγωνίζομαι στο GP2 και να διεκδικώ το πρωτάθλημα, κι έτσι αποφάσισε μαζί με τη Lotus να μου δώσει αυτή την ευκαιρία για να δει τι μπορώ να κάνω. Ελπίζω ότι θα έχω την ευκαιρία να οδηγήσω το μονοθέσιο και έτσι να χτίσω σε αυτό για να γίνω επίσημος οδηγός την επόμενη χρονιά.

Δεδομένης της απαγόρευσης δοκιμών, πόσες ευκαιρίες πιστεύεις ότι θα έχεις να οδηγήσεις το αυτοκίνητο;

Είναι δύσκολο να πω. Είναι ανοιχτή η συνεργασία μας, αλλά εγώ είμαι ο τρίτος οδηγός. Θα πηγαίνω σε κάθε αγώνα και θα αντικαθιστώ έναν οδηγό αν έχει κάποιο πρόβλημα με τη φυσική του κατάσταση. Θα κάνω κάποιες δοκιμές με το παλιό αυτοκίνητο, περιορισμένες, καθώς και δοκιμές σε ευθείες και επιδείξεις για εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων. Θα είμαι πολυάσχολος φέτος – όχι όσο θα ήθελα, από άποψη οδήγησης, αλλά πρέπει να κάνεις υπομονή μερικές φορές.

Με ποιο τρόπο μπορείς να διατηρήσεις την επαφή σου με τις νέες τεχνολογίες των μονοθεσίων, όπως την κινούμενη πίσω πτέρυγα; Ο προσομοιωτής αρκεί;

Σίγουρα ο προσομοιωτής θα βοηθήσει, αλλά ορισμένα πράγματα μπορείς να τα μάθεις μόνο όταν τα κάνεις. Δεν μπορεί να γίνει έτσι, δεν μπορείς να μπεις στο αυτοκίνητο και να προσποιηθείς ότι θα είσαι ιπτάμενος κατευθείαν. Όμως ως μέρος της ομάδας, παρακολουθώντας πως εξελίσσεται το μονοθέσιο, αποκτάς ήδη μια σημαντική ιδέα για την πορεία των πραγμάτων και γίνεται πιο εύκολο για σένα να μπεις στο μονοθέσιο όταν σου δωθεί η ευκαιρία.

Μακροχρόνια, λοιπόν, είσαι αισιόδοξος ότι θα αγωνιστείς ξανά στη Formula 1;

Το ελπίζω. Σίγουρα το ελπίζω!

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο