Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η τελευταία ευκαιρία της Ferrari

Η τελευταία ευκαιρία της Ferrari

Η νέα έκδοση του μονοθεσίου F10, την οποία η Scuderia θα έχει έτοιμη για το GP Ευρώπης (27/6), θα κρίνει αν η ιταλική ομάδα θα παραμείνει στη διεκδίκηση των φετινών τίτλων της F1 ή αν θα αναγκαστεί να στρέψει πρόωρα την προσοχή της στο 2011.

Μπορεί η Ferrari να υποστηρίζει ότι το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 έχει ακόμα μπροστά του τα δύο τρίτα του κι ότι η Scuderia δεν έχει χάσει το «τρένο» των φετινών τίτλων, αλλά αν η βαρέως ανανεωμένη «Β» έκδοση του μονοθεσίου F10 δεν την κάνει ανταγωνιστική στο GP Ευρώπης, στη Βαλένθια στο τέλος Ιουνίου, τα περιθώρια θα στενέψουν – το πρωτάθλημα θα έχει πια φτάσει στο μέσον του.

Στην Τουρκία η Ferrari είχε μόλις το 5ο σε δυναμική μονοθέσιο, πίσω από τις RBR, McLaren, Mercedes και Renault. Την ώρα που οι τέσσερις τελευταίες ομάδες προόδευαν ραγδαία, η Scuderia είχε αφιερώσει σχεδόν όλες τις υποδομές της στην εξέλιξη του αεροδυναμικού συστήματος του αεραγωγού F-duct και στη νέα έκδοση της F10, που θα την έχει έτοιμη για τους δρόμους της Βαλένθια.

Ο ισπανικός Τύπος έγραψε ότι η ανανέωση της F10 θα είναι τέτοιου μεγέθους, που θα περιλαμβάνει πλήρη ανασχεδιασμό του πίσω μέρους! Θυμίζουμε ότι μεγάλο μέρος της κυριαρχίας της RBR φέτος προέρχεται από την ιδιαίτερη τοποθέτηση των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης σε συνδυασμό με τον μικρότερου μεγέθους διαχύτη.

Η Scuderia τηρεί σιγή ιχθύος για την ανανέωση του μονοθεσίου της και ο διευθυντής της, Stefano Domenicali, λέει: «Στη Βαλένθια θα έχουμε μια μεγάλη ανανέωση του μονοθεσίου, με πολλά νέα εξαρτήματα. Πρέπει να βρούμε κάτι περισσότερο, διότι δεν θέλουμε να τα παρατήσουμε μετά από έξι ή επτά GP.

Είναι ανοιχτά ακόμα τα δύο τρίτα του πρωταθλήματος. Έχουμε δει ότι όλα μπορούν να συμβούν και πως μπορούν να αλλάζουν οι καταστάσεις στους αγώνες. Πρέπει να αντιδράσουμε και όχι να πέσουμε σε κατάθλιψη. Η κατάθλιψη είναι για τους ανθρώπους που δεν θέλουν να πετύχουν τους στόχους που θέσαμε εξαρχής.

Είναι αλήθεια ότι τα εξαρτήματα που προσπαθήσαμε να τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο δεν ήταν αρκετά για να ακολουθήσουμε το ρυθμό εξέλιξης των μεγαλύτερων ομάδων. Πρέπει να αντιδράσουμε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε στο αεροδυναμικό μας τμήμα για ποιο λόγο δεν φέραμε τα αποτελέσματα που έπρεπε να είχαμε. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η ομάδα δουλεύει σκληρά και αντιδρά άμεσα. Ο χρόνος υπάρχει».

Ο Fernando Alonso, τον οποίο οι περιστάσεις κρατούν κοντά στην κορυφή (με υστέρηση μόνο 14 βαθμών από τον Mark Webber), είναι πολύ πιο επιφυλακτικός. Ίσως και να παίζει το παιχνίδι της ψυχολογίας, λέγοντας για τη νέα έκδοση της Ferrari F10: «Ξέρουμε ότι η McLaren και η Red Bull είναι πολύ μακριά και δεν ξέρουμε αν αυτό θα είναι αρκετό.

Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά. Δεν ξέρουμε πόσο χρόνο θα χρειαστούμε, αλλά η αλήθεια είναι πως είμαστε σχεδόν οκτώ δέκατα μακριά από τη Red Bull και 6-7 δέκατα από τη McLaren κι αυτά τα νέα εξαρτήματα δεν θα μας δώσουν τόσο μεγάλο κέρδος».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο