Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Alfa 8C Spider: Μαγεία!

Alfa 8C Spider: Μαγεία!

Τόσο sexy όσο και σπάνια -λόγω περιορισμένης παραγωγής- η 8C Spider κάνει τους Alfisti περήφανους και τους άλλους να... κοκκινίζουν.

Dan Strong

Αναμονή τέλος… Η εντυπωσιακή 8C Spider πάτησε στην άσφαλτο και εμείς βρεθήκαμε στην θέση του οδηγού.

Με επιδόσεις και στυλ που αναμφισβήτητα προκαλούν αίσθηση και τιμή που προσεγγίζει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 215.000 ευρώ στην Ιταλία -και των 305.000 ευρώ στην Ελλάδα-, η 8C Spider αποδίδει 450 ίππους χάρη στον οχτακύλινδρο κινητήρα των 4,7 λίτρων με την υπογραφή της Ferrari.

Με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό η υφασματινή οροφή με την διπλή επίστρωση αναδιπλώνεται σε δευτερόλεπτα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου χωρίς να δημιουργεί την παραμικρή σχεδιαστική παραφωνία με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Η άποψή μας

Αναμφισβήτητα η 8C Spider δεν έχει αντίπαλο σε θέματα αισθητικής ενώ το πλαίσιο που θα σε εμπλέξει στην οδηγική διαδικασία και ο χαρισματικός της κινητήρας θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό οδηγό που θα εκπλαγεί με τις επιδόσεις της. Ωστόσο, ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής συνεπάγεται ότι απευθύνεται μόνο σε 500 προνομιούχους. Ακόμα κι έτσι πάντως, η αποκλειστικότητα προσθέτει ελάχιστα στην 8C Spider ως αυτοκίνητο. Ικανοποιώντας ακόμα και τις συνήθεις παραξενιές των ιδιοκτητών supercars, η αποκλειστικότητα με την 8C Spider μοιάζει διασφαλισμένη.

Κοιτώντας την από μπροστά, αποκλείεται να παραγνωρίσεις τις αυθεντικές ιταλικές ρίζες της. Οι υπερμεγέθεις εισαγωγές αέρα και τα φωτιστικά σώματα-κοσμήματα συνδυάζουν απαράμιλλο στυλ και αποτελεσματικότητα, δημιουργώντας μια αίσθηση απόλυτης αρμονίας.

Η άψογη αισθητική κυριαρχεί και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος το οποίο χαρακτηρίζεται από τις διπλές εξατμίσεις και τα λιτά, στρογγυλά φωτιστικά σώματα.

Ωστόσο, αυτό που κάνει την κλασική, πλέον, φιγούρα της 8C να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι το χαρακτηριστικό μακρύ της καπό και οι καμπυλόγραμμες αναλογίες της.

Πέραν της έμπνευσης των σχεδιαστών, το σχήμα της οφείλεται και στην δουλειά που έγινε στο δάπεδο του αυτοκινήτου, λόγω της οποίαςη 8C παραμένει καρφωμένηστο δρόμο ανεξαρτήτως ταχύτητας, χωρίς τη βοήθεια περίεργων αεροδυναμικών βοηθημάτων.

Και αν η σχεδίαση αντλεί την έμπνευσή της από την κληρονομιά της ιταλικής φίρμας, η ανθρακονημάτινη κατασκευή της 8C εκπροσωπεί την τελευταία λέξη τεχνολογίας. Βασίζεται σ΄ ένα πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα που της προσδίδει αυξημένη στρεπτική ακαμψία.

Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων τοποθετείται στον πίσω άξονα, παρέχοντας στην 8C τέλεια κατανομή βάρους, ενώ η ανάρτηση αποτελείται διπλά αλουμινένια ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς.

Τα τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα με τα οποία εξοπλίζεται εξασφαλίζουν την έγκαιρη ακινητοποίηση του αμαξώματος που ζυγίζει 1.650 κιλά και πατά σε τροχούς 20 ιντσών.

Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός της 8C είναι τυπικός για την Alfa Romeo με τις λεπτομέρειες από ανθρακονήματα να προσδίδουν μια κομψή και ταυτόχρονα σπορ πινελιά. Τα βαθιά bucket καθίσματα επενδύονται με τον ίδιο τύπο δέρματος που χρησιμοποιείται από τη Ferrari και είναι εξαιρετικά άνετα.

Αυτό που σίγουρα δεν θα σας λείψει είναι οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο V8 κινητήρας. Κατά δήλωση της Alfa Romeo η 8C επιταχύνεται από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας και ο ήχος της εξάτμισης αποτελούν τον πυρήνα της υπέρτατης εμπειρίας που ακούει στο όνομα 8C. Αντλώντας έμπνευση από το αγωνιστικό παρελθόν της φίρμας, ο ήχος του αυτοκινήτου είναι ευδιάκριτος, εκπληρώνοντας το σκοπό του χωρίς περιττές αγριάδες.

Η ισορροπία του πλαισίου συνεπάγεται ομαλή οδική συμπεριφορά, παρέχοντας καλό κράτημα στις στροφές. Η γρήγορη είσοδος σε αυτές σε ανταμείβει ως αίσθηση αποδεικνύοντας τις ικανότητες του αυτοκινήτου.

Ωστόσο, αν βυθίσεις το γκάζι στην έξοδο της στροφής, θα συστηθείς με το φαινόμενο της υπερστροφής η οποία ελέγχεται από το άμεσο και εξαιρετικό σε απόκριση τιμόνι και την διακριτική αλλά καθησυχαστική παρέμβαση του traction control.

Παράλληλα, το κιβώτιο ταχυτήτων προσθέτει πόντους στη συνολική εμπειρία. Στην χειροκίνητη ρύθμιση ο οδηγός επιλέγει τις ταχύτητες μέσω των ανθρακονημάτινων paddles ενώ η ενεργοποίηση της ρύθμισης sport, πατώντας το κουμπί με την ανάλογη ένδειξη, προσφέρει πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων και επιπλέον στροφές στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

Τα κεραμικά δισκόφρενα της Brembo, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για να σταματήσεις εγκαίρως ακόμα και αν το στροφόμετρο έχει χτυπήσει κόκκινο, ωστόσο θα πρέπει να πατήσετε με πυγμή το μεγάλο πεντάλ για να αποδώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους.

Και αν όλα αυτά σας φαίνονται πολύ καλά για να είναι αληθινά, απλούστατα αυτή είναι η αλήθεια! Ασφαλώς η 8C Spider δεν είνια ένα αυτοκίνητο για όλους, καθώς θα κατασκευασθούν μόλις 500 μονάδες. Υποψήφιοι αγοραστές, όσοι έχουν κερδίσει το Λαχείο και εκατομμυριούχοι γενικώς -αν λοιπόν είστε ένας από αυτούς σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα απογοητευτείτε.

Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο