36

Ακολουθώντας τα βήματα και των άλλων γιγάντων του Διαδικτύου, η Yahoo! Ιnc. παρουσίασε δοκιμαστικά την Τρίτη μια νέα έκδοση της κεντρικής της πύλης, την οποία οι χρήστες θα μπορούν να διαμορφώνουν ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Η «ανακαίνιση» της κεντρικής σελίδας είναι η σημαντικότερη αλλαγή στην εμφάνιση του δικτυακού τόπου από το ξεκίνημά του το 1994, ως ένας γυμνός κατάλογος του Διαδικτύου που αναπτύχθηκε από φοιτητές του Στάνφορντ.

Όπως ισχύει τους τελευταίους μήνες και στους δικτυακούς τόπους της Google και της Microsoft, η κεντρική σελίδα του Yahoo! επιτρέπει πλέον στους χρήστες να κλικάρουν εργαλεία για να αλλάζουν τις πληροφορίες που προβάλλονται.

Στα δεξιά της οθόνης μπορεί κανείς να δει τον καιρό, τα εισερχόμενα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα instant messages, ενώ άλλα διαδραστικά μενού ματιές δίνουν πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους, τις νέες ταινίες και τις υπηρεσίες μουσικής του Yahoo!.

Παρόμοιες λειτουργίες προσφέρει ήδη η δοκιμαστική έκδοση του MSΝ της Microsoft, αλλά και η «μίνιμαλ» κεντρική σελίδα του Yahoo!, την οποία μπορούν πλέον να αλλάζουν όσοι συνδέονται με τον προσωπικό τους λογαριασμό του Gmail.

Το φετινό Απρίλιο, το Yahoo! ήταν ο δημοφιλέστερος προορισμός στο Διαδίκτυο με 105,4 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες από τις ΗΠΑ -αύξηση 11% από πέρυσι. Δεύτερο ήταν το MSN με 92,8 εκατ. μοναδικούς Αμερικανούς επισκέπτες (αύξηση 6%), ενώ σε μικρή απόσταση βρέθηκε η Google, του οποίου η επισκεψιμότητα εκτοξεύτηκε κατά 27% στους 92,1 εκατ. επισκέπτες.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press