30

Είναι νέος, έχει πτυχίο, διψάει για ενημέρωση και σερφάρει από το σπίτι. Αυτό με λίγα λόγια είναι το προφίλ του Έλληνα χρήστη του Ίντερνετ, όπως παρουσιάζεται στην έρευνα «e-metrics 2005». Στη μελέτη συμμετείχαν 35 απί τις πλέον δημοφιλείς πύλες και ιστοσελίδες και 16 χιλιάδες χρήστες.

Tην έρευνα διενήργησε η εταιρεία AGB- Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks.

Από τους 16.000 χρήστες του Διαδικτύου που συμμετείχαν, το 78,6% ήταν άνδρες και το 67,1% αντιπροσώπευαν την ηλικιακή κατηγορία 25-44 ετών.

Ειδικότερα, το 41,1% των συμμετεχόντων ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25- 34 ετών, το 27% σε εκείνη μεταξύ 35-44 ετών και το 17,7% στην ηλικιακή ομάδα 15-24 ετών.

Έτσι λοιπόν, το 36,8% των χρηστών δηλώνει ότι έχει ανώτατη μόρφωση, το 23,3% ανώτερη και το 19,1% απολυτήριο Λυκείου.

Το 88,5% των ερωτηθέντων προσδιόρισαν ως κύρια χρήση του Διαδικτύου την αναζήτηση πληροφοριών: Το 87% ενημερώνεται συχνά ή περιστασιακά για τις πολιτικές εξελίξεις, το 71,7% για την οικονομία, το 93,8% για τις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις, το 73,7% για τα αθλητικά και το 69,9% για τα κοινωνικά-καλλιτεχνικά.

Παράλληλα, το 63,7% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το 68,5% για θέματα που αφορούν την εργασία και το 54,7% για το «κατέβασμα» μουσικών αρχείων ή software.

Οι χρήστες σε ποσοστό 55,6% συνδέονται με το Διαδίκτυο κυρίως από το σπίτι. Από την εργασία συνδέεται το 40,4% και από το σχολείο ή το πανεπιστήμιο το 2,2%.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ