Με δύο νέους οδηγούς στις τάξεις της και ένα νέο μονοθέσιο, την FW27, η Williams επιθυμεί να αφήσει πίσω της την κακή περσινή χρονιά και να επιστρέψει στις επιτυχίες της προηγούμενης δεκαετίας.
Με την ανακοίνωση ότι ο Nick Heidfeld θα είναι ο teammate του Mark Webber για το 2005 ξεκίνησε σήμερα το πρωί, 31 Ιανουαρίου, στην Βαλένθια της Ισπανίας, η επίσημη παρουσίαση των οδηγών και του μονοθεσίου που θα εκπροσωπήσουν την Williams στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 2005.
Ο Γερμανός οδηγός, που συμμετείχε στο περσινό πρωτάθλημα με την ομάδα της Jordan, υπερίσχυσε του Βραζιλιάνου δεύτερου υποψηφίου, Antonio Pizzonia, ο οποίος θα παραμείνει στην βρετανική ομάδα παρέχοντας τις υπηρεσίες του από τη θέση του οδηγού δοκιμών.
Οι δύο πιλότοι συμμετείχαν σε ένα πολυήμερο πρόγραμμα αξιολόγησης της ομάδας, το οποίο ξεκίνησε με τις πρώτες δοκιμές της λίγο πριν τα Χριστούγεννα και ολοκληρώθηκε μόλις την περασμένη Παρασκευή στην πίστα της Βαλένθια. Σύμφωνα με πληροφορίες, σημαντικό ρόλο στην επιλογή, διαδραμάτισε το αποτέλεσμα από την κόντρα που οργάνωσε η ομάδα μεταξύ των δύο οδηγών στην ισπανική πίστα, την προηγούμενη Τετάρτη και στην οποία ο Nick Heidfeld, με ίδιο φορτίο καυσίμου και σε ίδιο αριθμό γύρων, αποδείχθηκε ταχύτερος του Βραζιλιάνου.
Ωστόσο, η τελική απόφαση πάρθηκε μόλις σήμερα το πρωί και ανακοινώθηκε στους δύο οδηγούς λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει η εκδήλωση. Ενδεικτικό τα της τελευταίας στιγμής, είναι το γεγονός ότι το γραφείο Τύπου της ομάδας είχε προετοιμασμένα δελτία Τύπου και για τα δύο σενάρια.
Ήταν μια δύσκολη απόφαση που πάρθηκε την τελευταία στιγμή ανέφερε ο Frank Williams. Δεν υπήρχαν μεγάλες διαφορές που θα μπορούσαν να διευκολύνουν την απόφαση μας. Βρισκόμασταν στην ευχάριστη θέση να επιλέξουμε μεταξύ δύο οδηγών, που θα μπορούσαν να σταθούν σε οποιαδήποτε ομάδα της Formula 1, αλλά τελικά, ο Nick Heidfeld ήταν αυτός που κέρδισε την ψήφο μας.
Ήθελα πραγματικά αυτή την δουλειά δήλωσε ο Γερμανός οδηγός. Είναι μια σπουδαία ευκαιρία για την καριέρα μου ότι θα οδηγήσω για την ομάδα της Williams. Με φέρνει πιο κοντά στον μελλοντικό μου στόχο που είναι να κερδίσω το πρωτάθλημα. Θα κάνω ότι μπορώ για να αποδείξω ότι αξίζω αυτή τη θέση και πραγματικά ανυπομονώ να βρεθώ στην εκκίνηση του πρώτου Grand Prix.
Όσον αφορά στη νέα αγωνιστική περίοδο, οι ιθύνοντες στην βρετανική ομάδα είναι αποφασισμένοι να μην επαναλάβουν τα λάθη της περσινής χρονιάς, όπου η ρηξικέλευθη σχεδιαστικά FW26 ανάγκασε την Williams να πραγματοποιήσει ένα από τα χειρότερα ξεκινήματα της, σε πρωτάθλημα και να καταλάβει τελικά την τέταρτη θέση στους Κατασκευαστές.
Θέλουμε να επιστρέψουμε και πάλι στις νίκες και για να γίνει αυτό δεν θα πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη του 2004 ανέφερε χαρακτηριστικά ο Frank Williams, ενώ ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW, Mario Theissen, πρόσθεσε: Για τέσσερα χρόνια ξεπερνούσαμε τους στόχους μας, αλλά το 2004 δεν καταφέραμε να φθάσουμε στο επίπεδο των προσδοκιών μας.
Η βρετανική ομάδα έχει να κατακτήσει το πρωτάθλημα από το 1997, οπότε και είχε στις τάξεις της τον Καναδό Jacques Villeneuve, ενώ σημείωσε την τελευταία νίκης της στον τελευταίο αγώνα του 2004, το GP Βραζιλίας, με τον Juan Pablo Montoya. Η Williams θέλει να ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα από εκεί που τελείωσε, αλλά στις 6 Μαρτίου στην Αυστραλία και στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς, στο cockpit της νέας FW27 δεν θα βρίσκεται ούτε ο Κολομβιανός ούτε ο Ralf Schumacher.
Αμφότεροι οι δύο οδηγοί αποχώρησαν στο τέλος του 2004 και μεταγράφηκαν στην McLaren και την Toyota, αντίστοιχα. Αντικαταστάτες τους είναι ο Mark Webber και ο Nick Heidfeld, δύο οδηγοί οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει ακόμα να ανέβουν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Η καλύτερη θέση του Αυστραλού είναι η πέμπτη θέση στο ντεμπούτο του στην F1 με την ομάδα της Minardi το 2002, ενώ η καλύτερη επίδοση του 27άχρονου, Ν.Heidfeld, στα 84 GP που έχει εκκινήσει είναι η τρίτη θέση με τη Sauber στη Βραζιλία το 2001.
Είμαι σίγουρος ότι οι οδηγοί μας θα έχουν καταλυτικό ρόλο στην έκβαση του φετινού πρωταθλήματος τόνισε ο F.Williams. Όχι μόνο θα αδράξουν κάθε ευκαιρία για να μας αποδείξουν ότι η επιλογή μας ήταν σοφή, αλλά δεν πρέπει να υποτιμά κανείς το κίνητρο που δημιουργεί στην ομάδα η συνεργασία με νέα πρόσωπα.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας