Μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα του 2004, η BAR Honda, θα επιδιώξει φέτος να πετύχει την πρώτη της νίκη σε Grand Prix της Formula 1.
Αποτυχημένη, θα θεωρήσουν την φετινή αγωνιστική χρονιά οι ιθύνοντες της BAR Honda, εάν δεν δουν τον έναν -τουλάχιστον- από τους δύο οδηγούς της ομάδας, να ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου σε κάποιο από τα 19 Grand Prix του 2005.
Η ομάδα αποκάλυψε την Κυριακή, 16 Ιανουαρίου, στην πίστα της Βαρκελώνης, το μονοθέσιο με το οποίο θα προσπαθήσει να πάρει τα πρωτεία από την Ferrari, με τα στελέχη της να δηλώνουν ότι στόχος τους για το 2005 είναι η επίτευξη της πρώτης νίκης στην Formula 1, ώστε μέχρι το 2007 να έχουν στεφθεί πρωταθλητές.
Θα πρέπει να πετύχουμε τουλάχιστον μια νίκη το 2005, εάν δεν το πετύχουμε θα είναι μια απογοητευτική χρονιά για μας δήλωσε ο Jenson Button αμέσως μετά τους γύρους επίδειξης που πραγματοποίησε με την BAR 007. Προχωρήσαμε ένα ακόμα βήμα εμπρός με το νέο μονοθέσιο και προσωπικά θα δυσαρεστηθώ αρκετά εάν δεν πετύχω μια νίκη φέτος.
Το 2004, ο Βρετανός οδηγός έφθασε τέσσερις φορές μέχρι το δεύτερο σκαλί του βάθρου και κατέλαβε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα Οδηγών. Τόσο αυτός όσο και η ομάδα του πραγματοποίησαν την καλύτερη τους χρονιά στην F1 και ήταν η μεγάλη έκπληξη του περσινού πρωταθλήματος καθώς κατάφεραν να βρεθούν εμπρός από τις παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Williams ή η McLaren και τερμάτισαν πίσω από την πρωταθλήτρια Ferrari.
Σε μια νέα εποχή για την ομάδα και την κατάκτηση του πρωταθλήματος αναφέρθηκε και ο Nick Fry, o νέος επικεφαλής της ομάδας, ο οποίος αντικατέστησε τον David Richards μετά την απόφαση της Honda να αγοράσει το 45% του μετοχικού κεφαλαίου της BAR.
Η BAR Honda 007 σηματοδοτεί το ξεκίνημα μια νέας εποχής, ενσωματώνει τις ικανότητες της British American Tobacco και της Honda και πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύει μια νικηφόρα συνταγή δήλωσε ο Nick Fry. Προκειμένου να κερδίσουμε κάποια στιγμή το πρωτάθλημα, πρέπει να πραγματοποιήσουμε το επόμενο βήμα που απαιτείται και να κερδίσουμε ένα Grand Prix. Εάν τερματίσουμε και πάλι δεύτεροι χωρίς να πετύχουμε νίκη θα θεωρήσουμε τη χρονιά αποτυχημένη.
Η Ferrari έχει ήδη κάνει γνωστό, ότι στις 6 Μαρτίου στην Αυστραλία, δεν θα παραταχθεί το νέο της μονοθέσιο στο grid, αλλά μια έκδοση της περσινής F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανονισμούς. Στην BAR, αρκετοί πιστεύουν ότι η καλύτερη ευκαιρία για να διεκδικήσουν νίκες θα τους δοθεί στους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος, δηλαδή, πριν την εμφάνιση της νέας Ferrari στο πέμπτο Grand Prix του 2005 στην Ισπανία.
Σε σύγκριση με το περσινό μονοθέσιο, η BAR 007 είναι μικρότερη σε εξωτερικές διαστάσεις και έχει υποστεί εκτεταμένες βελτιώσεις. Ο Nick Fry δήλωσε χαρακτηριστικά ότι …το τιμόνι, τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, είναι τα μόνα πράγματα που παρέμειναν ίδια με το περσινό μοντέλο.
Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει μεγάλη βελτίωση στο μονοθέσιο και ανυπομονούμε να το αποδείξουμε τόνισε ο τεχνικός διευθυντής της BAR, Geoff Willis. Είναι πολύ καλύτερο ως σύνολο και ελπίζουμε ότι το βήμα που θα πραγματοποιήσουμε φέτος θα είναι ανάλογο με αυτό του 2004.
Ο περσινός V10 κινητήρας της Honda συγκαταλεγόταν στους πιο ισχυρούς της F1 και ο Takeo Kiuchi, ο υπεύθυνος του προγράμματος για την F1 της ιαπωνικής εταιρείας, πιστεύει ότι το ίδιο εντυπωσιακό σε απόδοση θα είναι και το φετινό μηχανικό σύνολο.
Επικεντρωθήκαμε σε τρεις τομείς. Μικρύναμε τις εξωτερικές διαστάσεις του κινητήρα και χαμηλώσαμε το κέντρο βάρους του ώστε να βελτιώσουμε την απόδοση του συνόλου. Αυξήσαμε τη ροπή στις μεσαίες στροφές για να βελτιώσουμε την επιτάχυνση στο ξεκίνημα και την έξοδο των στροφών. Τέλος, θέλουμε να διατηρήσουμε την υψηλή ιπποδύναμη παρόλο τους νέους κανονισμούς και αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς.
Ερωτηματικό, το οποίο ενδέχεται να επηρεάσει και την απόδοση της BAR, είναι η σχέση του Jenson Button με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του Βρετανού να μεταγραφεί στην Williams.
Όταν δεν πραγματοποιείται κάτι που θέλεις, είναι φυσικό να μην είσαι 100% χαρούμενος, αλλά το 2005 θα βρίσκομαι στην BAR και σκοπεύω να κάνω τι δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ. Θέλουμε όλοι να κάνουμε μια σπουδαία χρονιά τόνισε ο 24άχρονος οδηγός.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας