Εξαγριωμένος πελάτης στις ΗΠΑ εισέβαλε με το αυτοκίνητο σε κατάστημα που του αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων
Ο διευθυντής της αντιπροσωπείας δήλωσε πως ο πελάτης είχε ενημερωθεί εκ των προτέρων ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται ορισμένες επισκευές.
Ο 35χρονος Michael Lee Murray από τις ΗΠΑ φαίνεται πως πήρε λίγο παραπάνω στα σοβαρά την γνωστή σε όλους μας έκφραση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Όπως θα δείτε στα σχετικά βίντεο, ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο και εισέβαλε με αυτό σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτου στην πολιτεία Γιούτα.
Ο λόγος είναι πως λίγο νωρίτερα είχε αγοράσει από εκεί το εν λόγω αμάξι, ωστόσο, όπως ισχυρίζεται αυτό παρουσίασε μηχανική βλάβη.
Έτσι αποφάσισε να πάει πίσω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Ο Murray είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Subaru Outback για 4.000 δολάρια.
«Ήμασταν πολύ σαφείς για το αυτοκίνητο»
Το αίτημά του απορρίφθηκε από τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας, κάτι που φυσικά εξόργισε τον 35χρονο.
- Προπονήσεις: Γιατί είναι πιο δύσκολες τον χειμώνα;
- Τα SOS της τελευταίας στιγμής για το επίδομα θέρμανσης: Εκπνέει η προθεσμία – Τα ποσά που θα δοθούν
- Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα – Πού θα είναι κλειστά τα σχολεία
- Στην 5η θέση η Ελλάδα ως προορισμός ευεξίας διεθνώς
- Συνταγή: Κοτόπουλο με γιαούρτι & μπαχαρικά
- Global Peace Index: Πόσο ασφαλής και ειρηνική είναι η Ελλάδα – Υποχώρησε στην παγκόσμια κατάταξη




