Το περιοδικό TIME κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 3 Μαρτίου του 1923, σχεδόν εκατό χρόνια πριν, δηλαδή. Δημιούργημα των Briton Hadden και Henry Luce, είναι το πρώτο επιτυχημένο εβδομαδιαίο περιοδικό στις Η.Π.Α. Αρχικά σκόπευαν να το ονομάσουν Facts, δίνοντας έμφαση στη συνοπτικότητα, καθώς ένας πολυάσχολος άνθρωπος μπορούσε να το διαβάσει σε μία ώρα. Ο τίτλος όμως που επικράτησε είναι το TIME μαζί με το σλόγκαν,  “Take Time–It’s Brief”.

Το πρώτο εξώφυλλο του TIME απεικόνιζε τον Joseph G. Cannon, της Βουλής των Αντιπροσώπων που μόλις είχε αποσυρθεί. Το φύλλο τότε κόστιζε 15 cents.

Το ιστορικό πρώτο τεύχος

Η κυκλοφορία του προσεγγίζει τα 3½ εκατομμύρια πωλήσεις ανά τεύχος.Η πιο διάσημη ενέργεια του περιοδικού είναι η ανακήρυξη κάθε χρόνο του «προσώπου της χρονιάς» όπως και της λίστας «Time 100» που συμπεριλαμβάνει τους 100 ανθρώπους με την μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη.

Τα εξώφυλλα του συζητήθηκαν, προκάλεσαν, χαρακτήρισαν την εποχή τους και έμειναν στην ιστορία για την ευρηματικότητα τους. Από το 1928 και μετά, απέκτησαν και διατηρούν το χαρακτηριστικό κόκκινο πλαίσιο τους. Ιστορικό είναι το εξώφυλλο του 1945 με το κόκκινο Χ που διαγράφει το πρόσωπο του Χίτλερ, μετά την συνθηκολόγηση της Γερμανίας. Λίγους μήνες αργότερα, κυκλοφόρησε το μαύρο Χ που διέγραφε την ιαπωνική σημαία.

Ένα αλησμόνητο εξώφυλλο

Από τα μέσα του 2006, χρέη αρχισυντάκτη εκτελoύσε ο Ρίτσαρντ Στένγκελ. Η Νάνσυ Γκίμπς έχει πλέον αναλάβει την αρχισυνταξία του περιοδικού από τον Οκτώβριο του 2013.

Το Νοέμβρη του 2020, εν όψει των αμερικανικών εκλογών, συνέβη κάτι συγκλονιστικό.

«Για να σηματοδοτήσουμε αυτή την ιστορική στιγμή, αλλάξαμε για πρώτη φορά στην σχεδόν εκατονταετή ιστορία μας το λογότυπό μας στο εξώφυλλό μας στην αμερικανική έκδοση, με την επιταγή προς όλους μας να ασκήσουμε το καθήκον μας, να ασκήσουμε το δικαίωμα ψήφου», αναφέρει άρθρο του TIME. «Στις 3 Νοεμβρίου (ή έστω λίγο μετά), θα έχουμε επιτέλους μια απάντηση στο ερώτημα τι σήμαιναν αυτά τα τέσσερα χρόνια αποσυμπίεσης» έγραψε με νόημα η Μόλι Μπολ, πολιτική αναλύτρια και συγγραφέας. «Είναι μια απόφαση όχι τόσο για το ποιες πολιτικές προτάσεις θα αποδεχτούμε, αλλά για το ποια πραγματικότητα αποφασίζουμε συλλογικά να κατοικήσουμε», προσέθεσε.

«Βρισκόμαστε σε μια σπάνια στιγμή. Αυτήν που θα χωρίσει την Ιστορία στο “πριν” και στο “μετά” για πολλές γενιές. Είναι αυτό το είδος των στιγμών στις οποίες αναγνώστες σε αυτή τη χώρα, αλλά και σε όλον τον κόσμο, στρέφονται στο Time», τόνιζε μεταξύ άλλων το κείμενο που σχολιάζει το εξώφυλλο.

Το έργο Τέχνης στο εξώφυλλο είναι του Shepard Fairey, του οποίου έργο και φιλοξενηθεί σε δύο προηγούμενα εξώφυλλα του TIME. «Παρόλο που το θέμα στο πορτραίτο γνωρίζει ότι υπάρχουν πρόσθετες προκλήσεις για τη δημοκρατία κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας», λέει ο Fairey, το άτομο είναι αποφασισμένο να χρησιμοποιήσει τη «φωνή και τη δύναμή του ψηφίζοντας».

Δυνατά μηνύματα σε κάθε εξώφυλλο και, αν κριθεί απαραίτητο, ακόμα και αλλαγή λογοτύπου