ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
Πρόκειται για απλή διαδικασία
Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:
– Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
– Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
– Στοιχεία της βλάβης
– Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία.
- Το «διάβασμα» του Μαρτίνεθ και η… πολυφωνία στην επίθεση – Έτσι έφυγε με το διπλό από το ΟΑΚΑ η Βαλένθια (vids)
- Συντάξεις: Στις 19 Δεκεμβρίου οι πρώτες καταβολές
- Σεισμός 4,3 Ρίχτερ ανοιχτά του Γερολιμένα Λακωνίας τα ξημερώματα
- Φέτα: Φόβοι για έλλειψη λόγω ευλογιάς προβάτων – Τι «είδε» το BBC
- Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον ΟΦΗ για την 7η συνεχόμενη νίκη στη Super League
- Αρκάς: Η καλημέρα του Σαββάτου με ευχές για τον Άγιο Νικόλαο που γιορτάζει σήμερα

