Ακόμα μια νίκη πανηγύρισε στο φετινό πρωτάθλημα ο Λιούις Χάμιλτον, κατακτώντας με σχετική άνεση την πρώτη θέση του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης.

Το τίτλο του… επεισοδιακού κράτησε ο αγώνας της Ασιατικής χώρας, καθώς από όταν θεσπίστηκε το Γκραν Πρι στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 το 2008 δεν έχει υπάρξει αγώνας που να μην μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Μόλις στην τρίτη στροφή ο Σεμπαστιάν Οκόν είχε επαφή με τον team mate του στη Force India, Σέρχιο Πέρεθ, αναγκάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπει στην πίστα.

Στο μεταξύ ο Φέτελ κατάφερε να προσπεράσει τον Φερστάπεν και να κολλήσει πίσω από τον πρωτοπόρο Χάμιλτον. Όταν ξεκίνησε ξανά ο αγώνας ο οδηγός της Mercedes κατάφερε να διατηρήσει μια απόσταση από τον Γερμανό και να μην απειληθεί ιδιαίτερα.

Τότε ήρθε η επιλογή της Ferrari να βάλε τα ultra soft ελαστικά στον Φέτελ, ενώ λίγο αργότερα ο Βρετανός τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά. Όπως αποδείχθηκε και αργότερα αυτή ήταν μια καταστροφική στρατηγική της ιταλικής ομάδας, καθώς ο 31χρονος πιλότος καθυστέρησε αρκετά πίσω από τον Πέρεθ, ενώ στο μεταξύ ο Φερστάπεν που έκανε επίσης το δικό του πιτ στοπ βγήκε μπροστά του.

Ανήμπορος να πιέσει τον Ολλανδό πιλότο ο Φέτελ έμεινε «εγκλωβισμένος» στην τρίτη θέση, με τον Χάμιλτον να κατακτά μια εύκολη νίκη και να ανοίγει τη διαφορά του στους 41 πόντους με 6 αγώνες να απομένουν.

Μπότας, Ραϊκόνεν, Ρικιάρντο, Αλόνσο, Σάινθ, Λεκλέρκ και Χούλκενμπεργκ έκλεισαν την δεκάδα.