ΕΦΚΑ : Δράσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση των πυρόπληκτων
Οι πολίτες των πυρόπληκτων περιοχών θα μπορούν να εξυπηρετούνται καλύτερα, καλώντας στο 1555.
Μέσω και του τηλεφωνικού κέντρου του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) θα μπορούν να εξυπηρετούνται πλέον οι πολίτες των πυρόπληκτων περιοχών, καλώντας στο 1555.
Σκοπός της δράσης είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά καθώς και για η ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση «η διοίκηση προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ»
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΕΦΚΑ έχει προαναγγείλει μέτρα στήριξης των πυρόπληκτων. Συγκεκριμένα, ο φορέας στο πλαίσιο των δράσεων αρωγής του υπουργείου Εργασίας προς τους πληγέντες από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018, γνωστοποίησε μέτρα οικονομικής στήριξης και μέτρα ασφαλιστικής ελάφρυνσης,
- Λουτσέσκου: «Παλέψαμε και σηκωθήκαμε ξανά – Πολύ σημαντικός ο βαθμός»
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης
- ΕΚΠΑ: Ψηφιακή πλατφόρμα με τα ιστορικά πλημμυρικά δεδομένα σε όλη την Ελλάδα
- Η περιουσία της Σόφι Κινσέλα: Πώς η «βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί» έχτισε μια αυτοκρατορία εκατομμυρίων
- Πιερρακάκης: Στο «τιμόνι» και του ESM μετά την προεδρία του Eurogroup
- Επέστρεψε στις νίκες η Φιορεντίνα (2-1), ισοπαλία στη Σουηδία για την ΑΕΚ Λάρνακας (1-1) – Η βαθμολογία του Conference (pic)


