H Abercrombie & Fitch βρήκε μοντέλα από το Instagram για την τελευταία της καμπάνια
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου κλείνουν το επόμενο επαγγελματικό σου συμβόλαιο στον χώρο της μόδας
Αναμφίβολα φέτος μάθαμε πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο για να μοιράζεσαι στιγμές με τους φίλους σου. Δίνουν ευκαιρίες αλλά γκρεμίζουν και ζωές! Ένα tweet μπορεί να εκθέσει τον Πλανητάρχη, ένα post να χαλάσει πολύχρονες φιλίες και ένα instagram story να δημιουργήσει περιουσίες. Αυτό πρέπει να σκέφτηκε και η εταιρεία ρούχων Abercrombie & Fitch.
Για την τελευταία της καμπάνια επέλεξε να διαλέξει όλα τα μοντέλα της από το Instagram. Με τίτλο «Do it in Denim» συμπεριέλαβε 30 άντρες και γυναίκες και τους παρότρυνε να ετοιμάσουν δικούς τους συνδυασμούς ρούχων από την συλλογή και να ποζάρουν ελεύθερα! Η εταιρεία, η οποία είναι γνωστή για τα ημίγυμνα μοντέλα της, άλλαξε τακτική και έγινε πιο «γήινη». Όμορφα πρόσωπα από ολόκληρη την Αμερική φωτογραφήθηκαν επαγγελματικά και έδειξαν πως είναι κάτι παραπάνω από millenials. Είναι η νέα γενιά και οι οπαδοί τους στο Instagram διπλασιάστηκαν εν μια νυκτί.
- Ολυμπιακός – Άλιμος 15-7: Ιδανικό φινάλε στο 2025 για τις Ερυθρόλευκες
- «Young Sherlock»: Ο Γκάι Ρίτσι αναπλάθει τον Σέρλοκ Χολμς ως έφηβο ντετέκτιβ σε νέα σειρά μυστηρίου
- Πούτιν: Δηλώνει ότι θα εξετάσει την υπόθεση του Γάλλου Λοράν Βινατιέ που είναι φυλακισμένος στη Ρωσία
- Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την Κένια Καρκάσες με ένα εντυπωσιακό βίντεο
- Γιατί δεν προχωρούν οι εκταφές των θυμάτων στα Τέμπη – Τι λένε οι Αρχές για τα εργαστήρια και ο ρόλος των τεχνικών συμβούλων
- Γάζα: Για «αποδεκτά από όλες τις πλευρές κράτη» μιλά ο Ρούμπιο για τη Διεθνή Δύναμη Σταθεροποίησης





