Οι πρώτες δοκιμαστικές νότες της φετινής χρονιάς ακούστηκαν την Κυριακή, σε ένα πάρτι πλησίον της Ρωμαϊκής Αγοράς, που παρουσίασε το πρόγραμμά του με τη μορφή soundcheck. Αλλά και το εν Ελλάδι ντεμπούτο του, οι πρώτες του εικόνες, στα ίδια μέρη είχαν προβληθεί μία πενταετία πριν. Ετσι, το «In-Edit», το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ στον κόσμο, το οποίο διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2003 στη Βαρκελώνη και έκτοτε ταξίδεψε από το Βερολίνο μέχρι το Μεξικό παρουσιάζοντας ταινίες τεκμηρίωσης για τα παρασκήνια, τις εντάσεις, τις αποτυχίες και τις συγκινήσεις που η μουσική όλων των αποχρώσεων μπορεί να προσφέρει, επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη από τις 18 ως τις 22 Απριλίου και γιορτάζει τα 15 του χρόνια με 13 φιλμ, τα οποία καλύπτουν από τζαζ και ηλεκτρονική μέχρι μεσανατολικό underground και μέταλ από τη Λατινική Αμερική.

Σύμφωνα με τα Νέα το σύνθημα της εκκίνησης θα δοθεί την Τετάρτη στον κινηματογράφο «Ολύμπιον», με το «David Bowie: The last five years» του Φράνσις Γουέιτλι (2017), που σκιαγραφεί έναν από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ού αιώνα στα τελευταία του χρόνια, ενώ ηχογραφεί τα «The Next Day» και «Blackstar» αλλά και όσο προετοιμάζει το μιούζικαλ «Lazarus» ή διαισθάνεται το τέλος.

Στις αμέσως επόμενες ημέρες θα προβληθεί το «The Rolling Stones Olé, Olé, Olé!: A trip across Latin America» του Πολ Ντάγκντεϊλ (2016), μια καταγραφή της ηλεκτρισμένης περιοδείας των «γερόλυκων της ροκ» σε 10 χώρες της Λατινικής Αμερικής που κορυφώθηκε με μια πρωτοφανή συναυλία στην Αβάνα ενώπιον μισού εκατομμυρίου θεατών. Σειρά έχει το «Eric Clapton: Life in 12 Bars» διά χειρός Λίλι Φίνι Ζανούκ (2017), με τον ίδιο τον πρωταγωνιστή να οδηγεί την κάμερα στα παρασκήνια της επαγγελματικής και προσωπικής του ζωής, να διαβάζει αποσπάσματα από τα ημερολόγιά του, να περιγράφει τη μάχη του με τις εξαρτήσεις.