Η Ελλάδα διαθέτει πάνω από 10.000 σπήλαια
Εκπληκτικές εικόνες και περιγραφές από τους δύτες που κάνουν... υποβρύχιες βόλτες σε μοναδικά τοπία ή από όσους αναζητούν την περιπέτεια
Οι ρόλοι είναι χωρισμένοι, η αγάπη τους για τις υποβρύχιες βόλτες κοινή, όπως και ο σκοπός της κάθε βουτιάς τους. Πέντε φίλοι (τέσσερις Ελληνες και ένας Ιταλός) ρίχνουν φως στα σκοτάδια του υποθαλάσσιου πλούτου της Ελλάδας, μοιράζονται με την επιστημονική κοινότητα όσα καταγράφουν στις διαδρομές τους στον βυθό και αποκαλύπτουν στο κοινό τη μαγεία της σπηλαιοκατάδυσης, μιας σχετικά άγνωστης δραστηριότητας στη χώρα μας. Και όλα αυτά επιστρατεύοντας την τέχνη!
Η καταδυτική ομάδα top2bottom έφτιαξε ταινία-ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για το εντυπωσιακό υποθαλάσσιο σπήλαιο της Αμφιτρίτης στην Αντίπαρο και είναι έτοιμη να κάνει το ίδιο σε άλλα μέρη ανά την Ελλάδα (κυρίως στην Πελοπόννησο) στο πλαίσιο του πρότζεκτ «4 σπήλαια, 4 εποχές». Το βίντεο για την Αμφιτρίτη και οι λεπτομέρειες της νέας δράσης αναμένεται να παρουσιαστούν σε εκδήλωση στον Φλοίσβο, στις 11 Απριλίου.
Περισσότερα από 10.000 σπήλαια (υποθαλάσσια και χερσαία) υπάρχουν σήμερα σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με την καταδυτική ομάδα top2bottom, ωστόσο η ελληνική σπηλαιοκαταδυτική κοινότητα είναι μικρή και κλειστή: «Υπάρχουν χώρες στις οποίες οι κοινότητες αξιοποιούν και διαχειρίζονται οργανωμένα τα σπήλαια, όπως η Ιταλία και η Γαλλία. Είναι ενδιαφέρον επίσης ότι το Βέλγιο, η Πολωνία και η Γερμανία εκμεταλλεύονται παλιά ορυχεία που δεν λειτουργούν πλέον και έχουν πλημμυρίσει».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
- Πυρά Δούκα κατά κυβέρνησης για το νέο σύστημα ανάδειξης δημάρχων
- Αγρότες «πολιορκούν» το γραφείο του Τσιάρα στην Καρδίτσα – Εκρηκτικό κλίμα με κλούβες να κλείνουν τον δρόμο
- Ο Πάτρικ Γκίμπσον έγινε η «φωνή» του Τζέιμς Μποντ, αλλά δεν θα φορέσει το κοστούμι του 007
- Ολυμπιακός: Από την Αθήνα στην Αστάνα – Το ταξίδι των Πειραιωτών στο Καζακστάν (vid)
- Δημιουργήθηκε Μουσείο Μαθητικής Ιστορίας στο Κορακοβούνι Βόρειας Κυνουρίας
- Ανδρουλάκης: Live η τοποθέτησή του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»



