Η Smoolis, μια ελληνοελβετική startup που έχει αναπτύξειμία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) ανέπτυξε, πρόσθεσε μια νέα λειτουργία για δημιουργία e-shop στο Facebook.
Smoolis, μια ελληνοελβετική startup που έχει αναπτύξειμία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) ανέπτυξε, πρόσθεσε μια νέα λειτουργία για δημιουργία e-shop στο Facebook.
&source=in.gr">
ΗSmoolis,μιαελληνοελβετικήstartupπου έχει αναπτύξειμίαεύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) ανέπτυξε,πρόσθεσε μια νέα λειτουργία για δημιουργία e-shop στο Facebook.
Με την προσθήκη της νέας λειτουργίας και χωρίς γνώσεις προγραμματισμού, οποιοσδήποτε που διατηρεί το ηλεκτρονικό του κατάστημα στο Smoolis μπορεί να το μεταφέρει αυτούσιο και στο Facebook, με την προϋπόθεση να έχει δημιουργήσει μια σελίδα της επιχείρησής του στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Η συγκεκριμένη λειτουργία διατίθεται δωρεάν και δεν συνεπάγεται επιπρόσθετο κόστος.
Μια πρόσφατη έρευνα του Business Insider, δείχνει το Facebook να «ηγείται» του αποκαλούμενουsocial commerce, ήτοι της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Τα 2/3 της συνολικής επισκεψιμότητας που δέχονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Αμερική, προέρχονται από τοFacebook το οποίο οι χρήστες επισκέπτονται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
Παράλληλα, το momentum του social commerce όπως φαίνεται είναι ιδιαίτερα ισχυρό: Οι 500 κορυφαίες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου κατέγραψαν κέρδη3.3 δισεκατομμυρίων δολλαρίων από το social shopping το 2014, σημειώνοντας ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις τους λόγω/μέσω κοινωνικών δικτύων σε ποσοστό 26%, σε σχέση με το 2013 (έρευνα: Internet Retailer Social Media 500).
Ο τρόπος εγκατάστασης και μεταφοράς τουe-shopστην εταιρική σελίδα στοFacebook, μέσα από την πλατφόρμα τουSmoolisαναλύεται ενδελεχώς σε σχετικό οδηγό (documentation) και περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής απλά βήματα:
1. Από το Smoolis ο χρήστης μεταφέρεται στην εφαρμογή του Facebook, πατά το κουμπί της εγκατάστασης και από εκεί συνδέει το e-shop του με τον λογαριασμό του στο Facebook.
2. Αποδέχεται τα δικαιώματα της εφαρμογής του Smoolis πατώντας το κουμπί «ΟΚ».
3. Αφού αποδεχτεί όλα τα δικαιώματα, επιλέγει τη Facebook σελίδα του από το αναπτυσσόμενο μενού και γράφει την ονομασία για την καρτέλα του.
4. Κάνει κλικ στο κουμπί «Δημιουργία Facebook Store» και αυτό ήταν.
Mε τη ραγδαία ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων και τoυFacebookπου μετρά περίπου1,1 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως ,η δημιουργία ενός e-shop στο Facebookέχει μια σειρά από σημαντικά οφέλη:
– Δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο τουe-shopνα αυξήσει τις πωλήσεις του στοχεύοντας και στους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, μέσω στoχευμένων ενεργειών ψηφιακού marketing (digital marketing).
– H διατήρηση ενόςe-shop στο Facebookδίνει τη δυνατότητα στους κατόχους τουνα έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από δεδομένα για τουςφίλους της εταιρικής σελίδας (facebookfans)κι όχι μόνο, η σωστή επεξεργασία των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων.
– H αλληλεπίδραση (engagement) με τους φίλους (fans) μιας εταιρικής σελίδας τουe-shopοδηγεί και σε αλληλεπίδραση με τους φίλους τωνfansανοίγοντας ακόμη περισσότερο τον κύκλο των εν δυνάμει πελατών.