Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Πέντε κύλινδροι και e-turbo για την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του Audi R8

Πέντε κύλινδροι και e-turbo για την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του Audi R8

Η γερμανική φίρμα δείχνει να εξετάζει το ενδεχόμενο αξιοποίησης του κινητήρα του RS3 για την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του R8, σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Το ενδεχόμενο μιας διαφορετικής προσέγγισης φαίνεται να μελετά η Audi για τη «δεύτερη» και υπετροφοδοτούμενη έκδοση κινητήρα του Audi R8, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι η γερμανική φίρμα προκρίνει την επιλογή μιας –αρκετά- εξελιγμένης εκδοχής του κινητήρα των 2,5 λίτρων που εξοπλίζει το RS3 σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει επισήμως η Audi, η νέα έκδοση του R8 η οποία θα προστεθεί στην ήδη γνωστή V10 των 540 ίππων θα εγκαταλείψει το V8 των 4,2 λίτρων του παρελθόντος και τους ατμοσφαιρικούς του ίππους, ενδίδοντας στην υπερτροφοδότηση και σε μικρότερο κυβισμό προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας αλλά και περισσότερης προσιτότητας.

Κάπως έτσι και παρόλο που στην αρχή όλα έδειχναν προς την κατεύθυνση ενός V6 κινητήρα 3,0 λίτρων –πιθανότατα αυτού που εξοπλίζει το S4 σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή, πληροφορίες από το Ingolstadt αναφέρουν ότι το ενδεχόμενο αξιοποίησης του πεντακύλινδρου των 2,5 λίτρων που στο RS3 αποδίδει 367 ίππους φαίνεται να κερδίζει έδαφος.

Αν υπερισχύσει αυτό το σενάριο δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι για το R8 θα αξιοποιηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του παραπάνω κινητήρα αλλά και η παρουσία ηλεκτρικού turbo, της τεχνολογίας του ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων που αναμένεται να λανσάρει το SQ7.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Audi o ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής καυσαερίων παρεμβαίνει έως τις 3.000 σ.α.λ. εξαλείφοντας την υστέρηση στην απόκριση ενώ η λειτουργία του διακόπτεται αυτομάτως όταν δεν απαιτείται η συνδρομή του. Παράλληλα με την εξάλειψη της υστέρησης του turbo το συγκεκριμένο σύστημα, διασφαλίζει ταυτόχρονα υψηλές επιδόσεις χωρίς να απογειώνει –τηρουμένων των αναλογιών- την κατανάλωση καυσίμου.

Όπως και να έχει με την τελική επιλογή της Audi για τη νέα υπερτροφοφοτούμενη έκδοση του R8, το δεδομένο είναι ότι δεν αναμένεται άμεσα καθώς η επόμενη άφιξη στην γκάμα του γερμανικού sportscar, η Spyder εκδοχή αμαξώματος η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2016 και θα εξοπλίζεται με το γνωστό V10 κινητήρα 5,2 λίτρων απόδοσης 540 ίππων.

Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο