Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
BMW Σειρά 5 Τouring 2017: Πρόβα στο Τou… Ring

BMW Σειρά 5 Τouring 2017: Πρόβα στο Τou… Ring

Η πρακτικότερη εκδοχή της νέας Σειράς 5, προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία αποκωδικοποίησης των –πολλών- νέων χαρακτηριστικών που θα φέρει μαζί της η νέα 5άρα, από το παγωμένο Nurburgring.

Η νέα γενιά της Σειράς 5 δίνει ένα ακόμα δείγμα γραφής της, αυτήν την φορά με την μορφή της πρακτικότερης Touring έκδοσης, η οποία εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να δοκιμάζει το βήμα της στο απαιτητικό Ring.

Aν και το σύνολο των επιφανειών της 5 Series Touring εξακολουθεί να καλύπτεται από βαρύ καμουφλάζ, είναι δεδομένο ότι η νέα Σειρά 5, ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος, θα υιοθετήσει μια εξελικτική σχεδίαση προς την κατεύθυνση της νέας 7άρας.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα γενιά της Σειράς 5 αναμένεται να αυξήσει ελαφρώς τις διαστάσεις της προς όφελος μεγαλύτερης ευρυχωρίας και άνεσης, παράμετροι που στην περίπτωση της Σειράς 5 Touring αναμένεται να είναι ακόμα πιο αισθητά βελτιωμένοι.

Παράλληλα, χάρη στην νέα αρχιτεκτονική της η οποία πιθανότατα θα προέλθει από τη νέα γενιά της Σειράς 7 και στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα η νέα Σειρά 5, αναμένεται να περιορίσει το βάρος της, ανεξαρτήτως αμαξώματος και παρά την αναμενόμενη αύξηση των διαστάσεων της.

Στις λεπτομέρειες της σχεδίασης και της τεχνολογίας θα συμπεριληφθούν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED καθώς και gadget «καλούδια» που θα «φιλτραριστούν» στη Σειρά 5 Sedan και Touring από την ναυαρχίδα της φίρμας, ενώ ανάλογη αναμένεται να είναι και η προσέγγιση του εσωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αφετηρία για την γκάμα θα αποτελούν τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel ενώ την σκυτάλη θα παίρνουν οι ισχυρότεροι “inline six” 3,0 λίτρων. Εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο με την Χ5 xDrive40e.

Υπενθυμίζεται ότι το plug-in υβριδικό SUV συνδυάζει δίλιτρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 313 ίππων και παράλληλα περιορίζει την μέση κατανάλωση καυσίμου στα 3,3 λίτρα/100 χλμ. και τις τιμές διοξειδίου του άνθρακα σε 77 γρ./χλμ.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο