Μεταβάλλοντας τον σχεδιασμό του μπροστινού τμήματος και διατηρώντας τα περισσότερα από τα μέχρι σήμερα γνωστά χαρακτηριστικά της, η ανανεωμένη Σειρά 1 της BMW ευελπιστεί να κερδίσει το χαμένο έδαφος στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων hatchbacks.
Στην ανανέωση που συνήθως προκύπτει στο μέσο της εμπορικής πορείας κάθε αυτοκινήτου πλησιάζει η δεύτερη γενιά της BMW Σειράς 1.
Mετρώντας ήδη 3 χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, η μικρότερη και πιο προσιτή BMW θα επιχειρήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των premium μικρομεσαίων hatchbacks.
Αφετηρία θα αποτελέσουν οι σχεδιαστικές αλλαγές στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, το οποίο άλλωστε έχει δεχτεί και τη μεγαλύτερη κριτική. Οι παρεμβάσεις αυτή τη φορά θα επεκταθούν και στις μεταλλικές επιφάνειες, ώστε η ανανεωμένη Σειρά 1 να εναρμονιστεί με τα σχεδιαστικά πρότυπα της Σειράς 2 Coupe, βελτιώνοντας παράλληλα, με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών, όπως τα Air Blades και τα Air Breathers, τις αεροδυναμικές επιδόσεις της.
Σημαντικά λιγότερες θα είναι οι αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν τόσο στο πίσω τμήμα του αμαξώματος όσο και στον θάλαμο επιβατών, χωρίς βέβαια να αποκλείει κανείς την προσθήκη νέων εξοπλιστικών στοιχείων με σκοπό την αναβάθμιση της άνεσης αλλά και της ασφάλειας.
Κατά τ’ άλλα, οι μέχρι σήμερα γνωστοί κινητήρες βενζίνης και diesel πρόκειται να διατηρήσουν τη θέση τους κάτω από το μακρύ καπό της Σειράς 1, καθώς και δεν προβλέπεται η προσθήκη στην γκάμα της μικρομεσαίων διαστάσεων BMW των νέων, τρικύλινδρων συνόλων που έχει στη διάθεσή του, πλέον, ο βαυαρικός όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών.