Tέλος στο καρό του Burberry;
Ο αγώνας του Βρετανικού κολοσσού για τη διάσωση του διαχρονικού Burberry trademark, του καρό.
Ευφροσύνη Παπαναστασίου / burberry.com
«Ο οίκος Burberry έκανε έφεση για τη διασφάλιση του καρό trademark, το οποίο διακινδυνεύει από τις πρόσφατες αποφάσεις του Γραφείου Εμπορικών Σημάτων της Κίνας» δηλώνει εκπρόσωπος του Βρετανικού brand.
«Το καρό συνεχίζει να αποτελεί εμπορικό σήμα που ανήκει αποκλειστικά στον Burberry και καμία άλλη εταιρία δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το σήμα χωρίς την κατάλληλη εξουσιοδότηση. Παίρνουμε πάντα τις πιο ισχυρές και άμεσες αποφάσεις ενάντια σε εκείνους που χρησιμοποιούν το σήμα κατατεθέν του οίκου παράνομα», προσθέτοντας «Ως μία παγκόσμια, πολυτελής μάρκα, ο Burberry θεωρεί την προστασία των εμπορικών σημάτων του ζωτική για την ‘υγεία’ της επιχείρησης και του brand. Είμαστε αισιόδοξοι πως η έφεση θα αποδειχθεί επιτυχής».
woman.in.gr
- Τηλεφωνικές απάτες: Το πρώτο κινητό τηλέφωνο που θα αναγνωρίζει ψεύτικες φωνές στις κλήσεις
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι



