Tο Μπαλέτο του Κρεμλίνου με δέκα μαγευτικά ζευγάρια γνωστών χορευτών υψηλής τεχνικής και µοναδικής εκφραστικότητας από τα μεγαλύτερα µπαλέτα του κόσμου, θα ζωντανέψουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (14-30/12) και Μέγαρο Θεσ/νίκης (8-9/12). Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που ο Ρούντολφ Νουρέγιεφ διάλεξε την “Ωραία Κοιμωμένη” για να κάνει το ντεμπούτο του στη Δύση, ούτε που ο […]
Tο Μπαλέτο του Κρεμλίνου με δέκα μαγευτικά ζευγάρια γνωστών χορευτών υψηλής τεχνικής και µοναδικής εκφραστικότητας από τα μεγαλύτερα µπαλέτα του κόσμου, θα ζωντανέψουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (14-30/12) και Μέγαρο Θεσ/νίκης (8-9/12).
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που ο Ρούντολφ Νουρέγιεφ διάλεξε την “Ωραία Κοιμωμένη” για να κάνει το ντεμπούτο του στη Δύση, ούτε που ο Ζορζ Μπαλανσίν “συστήθηκε” με αυτό το έργο στο κοινό. Ούτε που η “Ωραία Κοιμωμένη” ήταν εκείνη που “έπεισε” την Γκαλίνα Ουλάνοβα να γίνει μπαλαρίνα, αλλά και βοήθησε την Λουτσία Τσέιζ, ιδρύτρια του American Ballet Theatre, να κερδίσει τις εντυπώσεις στην πρώτη της εμφάνιση.
Βασισμένη στο παραμύθι του Καρόλου Περό, η “Ωραία Κοιμωμένη” δικαιολογεί τη φήμη της πιο συγκινητικής ιστορίας του κλασικού μπαλέτου. Η νεογέννητη Πριγκίπισσα Αουρόρα, δηλαδή η Πριγκίπισσα Αυγή, υποδέχτηκε στο παλάτι, στην προς τιμήν της γιορτή, τις εφτά Μοίρες για να τις ευχηθούν. Της Ομορφιάς, της Ευγένειας, της Τρυφερότητας, της Γεναιοδωρίας, του Θάρρους, της Εργατικότητας, της Καλοσύνης. Πριν όμως της ευχηθεί η έβδομη Μοίρα η γριά μάγισσα, που δεν είχε προσκληθεί στη γιορτή, καταράστηκε την Πριγκίπισσα να πεθάνει στα δέκατα έκτα γενέθλιά της αφού τρυπηθεί από ένα αδράχτι. Τελικά όμως, η έβδομη Μοίρα αντιστάθηκε και νίκησε την κατάρα της μάγισσας. Έτσι επικράτησε το Καλό, έζησε η Πριγκίπισσα και η ευδαιμονία επέστρεψε στο Βασίλειο.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.