Toν αντικαταστάτη της Enzo πρόκειται να εξοπλίσει ο πρώτος υβριδικός συνδυασμός που θα φέρει την υπογραφή της Ferrari. H ιταλική φίρμα έδωσε στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες πληροφορίες για ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο υπόσχεται οικονομία καυσίμου της τάξης του 40%, συνδυάζοντας έναν δωδεκακύλινδρο κινητήρα με το γνωστό, από τη χρήση του στους αγώνες Formula 1, σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας.
To HY-ΚERS, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, ενσωματώνεται με τέτοιο τρόπο στο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ώστε να μην αυξάνονται οι διαστάσεις του συνόλου. Αντιθέτως, οδηγεί στον περιορισμό του κέντρου βάρους.
Κλειδί στη λειτουργία του αποτελεί ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ψύχεται με την κυκλοφορία λαδιού στο εσωτερικό του και μεταξύ άλλων εξασφαλίζει την ταχύτερη δυνατή επαναφόρτιση των συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας.
Ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του V12, παράγει -όταν αυτό κριθεί απαραίτητο- την απαιτούμενη ενέργεια για τη λειτουργία δευτερευόντων συστημάτων του αυτοκινήτου (π.χ. υποβοήθηση συστήματος διεύθυνσης, air condition).
Το HY-KERS συμπληρώνει η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, οι απαραίτητοι εναλλάκτες και φυσικά οι μπαταρίες.
Σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari, το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας θα προσθέσει 120 κιλά στο αυτοκίνητο που πρόκειται να τοποθετηθεί, βάρος που θα κληθεί να αντισταθμίσει η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών στην κατασκευή του πλαισίου και των επιφανειών του αμαξώματος.
Τέλος, με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητάς του, ο V12 κινητήρας θα διαθέτει αυλούς εισαγωγής μεταβλητού μήκους και θα υποστηρίζει τις πολλαπλές αναφλέξεις ανά κύκλο καύσης.