Το παράδειγμα των Ευρωπαίων ανταγωνιστών της (βλ. Audi, BMW και Mercedes-Benz) πρόκειται να ακολουθήσει η Infiniti παράγοντας στην Κίνα εκείνες τις προτάσεις που θα διαθέτει στην τοπική αγορά.
Τουλάχιστον δύο μοντέλα, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει αποκαλυφθεί, πρόκειται να παραχθούν στις εγκαταστάσεις της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Dongfeng.
Με αυτόν τον τρόπο η Infiniti θα αποφύγει τον δασμό που ανέρχεται στο 25% της αξίας ενός αυτοκινήτου το οποίο εισάγεται στην κινεζική αγορά και συνεπώς θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των προτάσεών της.
Στόχος της Nissan είναι οι πωλήσεις της Infiniti σε παγκόσμιο επίπεδο να ξεπεράσουν μέχρι το 2016 τις 500.000 μονάδες. Για να επιτευχθεί αυτό, η παρουσία της ιαπωνικής φίρμας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του πλανήτη θα πρέπει να ενισχυθεί.
«Για να «πιάσει» η Infiniti τον φιλόδοξο στόχο πωλήσεων, η τοπική παραγωγή στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο δεν αποτελεί επιλογή αλλά αναγκαιότητα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andy Palmer, επικεφαλής επιχειρησιακού σχεδιασμού της ιαπωνικής φίρμας.
To οικονομικό έτος 2011 η Infiniti διέθεσε παγκοσμίως 146.000 μονάδες, τις περισσότερες από αυτές στις Η.Π.Α. Αντιστοίχως, οι πωλήσεις της ιαπωνικής φίρμας το 2011 στην Κίνα δεν ξεπέρασαν τις 16.126 μονάδες, με την Audi την ίδια περίοδο να φτάνει τις 300.000 μονάδες.