Αποκλειστικά εκτός Ευρώπης η παραγωγή της Mitsubishi – Κλείνει το εργοστάσιο στην Ολλανδία
Τίτλους τέλους βάζει η ιαπωνική φίρμα στο μοναδικό της εργοστάσιο στη Δυτική Ευρώπη, σε μια αναμενόμενη κίνηση που οφείλεται στις χαμηλές επιδόσεις της στη γηραιά ήπειρο.
Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ότι προτίθεται να διακόψει την παραγωγή στο μοναδικό της δυτικοευρωπαϊκό εργοστάσιο το οποίο βρίσκεται στην Ολλανδία, σε μια αναμενόμενη κατά πολλούς, κίνηση δεδομένης της μείωσης των ευρωπαϊκών της πωλήσεων κατά ένα τρίτο σε σχέση με το ιστορικό υψηλό τους.
Η απόφαση της Mitsubishi θα τεθεί σε ισχύ από το τέλος της χρονιάς, τερματίζοντας την παραγωγή σ’ ένα εργοστάσιο το οποίο αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 5% της συνολικής παγκόσμιας παραγωγής της, η οποία και ανέρχεται στα 1,1 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με τα στοιχεία της προηγούμενης χρήσης, μέχρι τον Μάρτιο του 2011.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δυναμικότητα του ολλανδικού εργοστασίου όπου φιλοξενείται η παραγωγή των Outlander και Colt από 200.000 μονάδες ετησίως έχει μειωθεί στις 50.000 μονάδες με φόντο τις συνεχώς μειούμενες πωλήσεις της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη όπου από 340.000 μονάδες το οικονομικό έτος 2007/2008 μειώθηκαν στις 218.000 μονάδες το 2011.
Ενδεικτικό επίσης είναι ότι ενώ η Mitsubishi κατέγραψε παγκοσμίως συνολικά κέρδη ύψους 38,51 δις γεν από τον Απρίλιο έως το Δεκέμβριο του 2011, στην Ευρώπη οι απώλειες έφτασαν τα 11,4 δις γεν (148,85 εκ. δολάρια) για το ίδιο διάστημα.
Όσον αφορά το μέλλον του εργοστασίου όπου απασχολούνται 1.500 εργαζόμενοι, η Mitsubishi δεν έχει προβεί μέχρι στιγμής σε ανακοινώσεις που να δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα.
Το μόνο ξεκάθαρο είναι ότι δεδομένης της προβλεπόμενης, από τις ιαπωνικές εταιρείες, ύφεσης στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, η Mitsubishi ακολουθεί την τάση που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μετατοπίζουν το βάρος της παραγωγής τους σε αναδυόμενες χώρες όπου οι προβλέψεις πωλήσεων εμφανίζονται πιο ευοίωνες.
Ήδη η Mitsubishi κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο στην Ταϋλάνδη ενώ έχει ανακοινώσει παράλληλα αύξηση παραγωγής για τις βιομηχανικές της μονάδες σε Κίνα και Βραζιλία.
Σε ανάλογες κινήσεις έχει προχωρήσει και η Nissan η οποία ανακοίνωσε προσφάτως την κατασκευή νέου εργοστασίου στο Μεξικό σε μια επένδυση αξίας δύο δις δολαρίων προκειμένου να εκμεταλλευτεί το πρόσφορο –από πλευράς πωλήσεων- αμερικανικό έδαφος.
Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, το μεγαλύτερο της Βρετανίας, παραμένει ως έχει αν και δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η κρίση γέμιζε τους εξωτερικούς χώρους του με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.