Ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της όπερας επιστρέφει στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για ένα μοναδικό γκαλά. Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ανακοινώνει ότι η εμφάνιση του Γιόνας Κάουφμαν την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου στις 8.30 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Το Μέγαρο ευχαριστεί ιδιαίτερα τον Γιόνας Κάουφμαν για τη στήριξη του στην Ελλάδα και το ελληνικό […]
Ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της όπερας επιστρέφει στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για ένα μοναδικό γκαλά.
Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ανακοινώνει ότι η εμφάνιση του Γιόνας Κάουφμαν την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου στις 8.30 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Το Μέγαρο ευχαριστεί ιδιαίτερα τον Γιόνας Κάουφμαν για τη στήριξη του στην Ελλάδα και το ελληνικό κοινό σ’ αυτές τις αντίξοες συνθήκες. Στην περίπτωση που λόγω της προγραμματισμένης γενικής απεργίας δεν καταστεί δυνατή η συμμετοχή της Ορχήστρας, τον Γιόνας Κάουφμαν θα συνοδεύσει ο προσωπικός του πιανίστας Στελάρο Φαγκόνε.Το Μέγαρο Μουσικής θα προσφέρει στην περίπτωση αυτή στους κατόχους των εισιτηρίων της συναυλίας του Γιόνας Κάουφμαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν τη συναυλία της σοπράνο Μαρλίς Πέτερσεν που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί.
Συναρπαστική υπήρξε η πρώτη του επαφή με το αθηναϊκό κοινό δύο χρόνια πριν στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Ό σπουδαίος γερμανός τενόρος επιστρέφει στο Μέγαρο για να προσφέρει ένα μοναδικό γκαλά όπερας, μια ευκαιρία για το μουσικόφιλο κοινό να απολαύσει την εξαιρετική τεχνική και την υπέροχη εκφραστικότητα του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη, την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου (ώρα 20:30) στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Με το γκαλά όπερας του Γιόνας Κάουφμαν, εγκαινιάζονται οι εκδηλώσεις της Σειράς «Μεγάλες Λυρικές Φωνές της Εποχής μας».
Όσο για το πρόγραμμά του Κάουφμαν, όπως δηλώνει ο ίδιος, «η πρόκληση ήταν να διαλέξω άριες που να ταιριάζουν μεταξύ τους αλλά να μην έχουν το ίδιο μουσικό ύφος και διάθεση». Το οπερατικό τοπίο συνθέτουν, λοιπόν, οι μελωδίες των Πονκιέλλι, Τσιλέα, Μασκάνι, Τζορντάνο, Τζαντονάι και Λεονκαβάλλο, ένα τοπίο που διανθίζεται επίσης από κάποιες πινελιές ιταλικού και γερμανικού Ρομαντισμού, αφού θα ακουστούν ορχηστρικά και φωνητικά μέρη από έργα των Βέρντι και Βάγκνερ. Τον Γιόνας Κάουφμαν θα πλαισιώσει η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό τον διακεκριμένο Γερμανό αρχιμουσικό Γιόχεν Ρίντερ, που έχει συμπράξει επανειλημμένως με τον Κάουφμαν και έχει διευθύνει ουκ ολίγα έργα του λυρικού και συμφωνικού ρεπερτορίου σε γνωστά ευρωπαϊκά θέατρα και αίθουσες.
Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Γιόνας Κάουφμαν έχει αποσπάσει πλήθος εγκωμιαστικών σχολίων για την ερμηνεία του στον «Λόενγκριν», στο περίφημο Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ (2010) καθώς και στον «Βέρθερο», στην Όπερα του Παρισιού την ίδια χρονιά, ενώ στο μεταξύ προσέθεσε στο ρεπερτόριο του νέους ρόλους όπως αυτοί του Ροντόλφο στους «Μποέμ», του Ιταλού Τενόρου στον «Ιππότη με το ρόδο», του Φιντέλιο στην ομώνυμη όπερα του Μπετόβεν, του Μαουρίτσιο στην «Αντριάνα Λεκουβρέρ» κ.ά. Έχει ακόμη διακριθεί για τις ερμηνευτικές του επιδόσεις σε δύο σπάνιες όπερες γερμανόφωνων συνθετών: στα «Παιδιά του βασιλιά» του Χούμπερντινκ, καθώς και στον «Ρινάλντο» του Μπραμς.
Ο διάσημος Γερμανός τενόρος έχει συμπράξει με προβεβλημένους μαέστρους της εποχής μας όπως οι: Παππάνο, Τήλεμαν, Μπίτσκοφ, Μπάρενμποϊμ, Γκέργκιεφ, Ντυνταμέλ, Ρατλ, Γκάτι, Λιβάιν, Αρνονκούρ, Ρίλινγκ, Γιάνσονς, Αμπάντο, Γκάρντινερ και άλλοι. Έχει πραγματοποιήσει κοινές εμφανίσεις με παγκοσμίου φήμης συναδέλφους του όπως ο Ρώσος βαρύτονος Ντμίτρι Χβοροστόφσκι, η Ρουμάνα σοπράνο Άντζελα Γκεοργκίου, ο Ουαλός μπασοβαρύτονος Μπρυν Τέρφελ, ο Ουρουγουανός μπασοβαρύτονος Έρβιν Σροτ κ.ά. Το πρώτο σόλο δισκογραφικό του άλμπουμ με τίτλο Romantic Arias, το οποίο κυκλοφόρησε το 2008 και μπήκε αμέσως στους καταλόγους των ευπώλητων διεθνώς, διαδέχθηκαν τρεις ακόμη ηχογραφήσεις και αρκετές οπτικοακουστικές παραγωγές (DVD) που σημείωσαν και αυτές μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Τοπίο βεριστικό αλλά και ρομαντικό… Το πρόγραμμα του γκαλά θα ανοίξει η Ορχήστρα με την Εισαγωγή από τους «Σικελικούς Εσπερινούς» του Βέρντι (1813-1901). Στη συνέχεια, ο Γιόνας Κάουφμαν θα ερμηνεύσει την άρια Cielo e mar από την «Τζοκόντα» του Πονκιέλλι (1834-1886), την οποία θα διαδεχθεί η ιδιαίτερα δημοφιλής μελωδία του «Χορού των ωρών» από την ίδια όπερα. Ακολουθεί η άρια Giuliettta! Son io!, ένα σπάνιο φωνητικό δείγμα από τον «Ρωμαίο και την Ιουλιέττα» του Ιταλού συνθέτη Ρικκάρντο Τσαντονάι (1883-19144). Ιταλός είναι και ο Αλφρέντο Καταλάνι (1854-1893) που υπογράφει την όπερα «Λα Βαλλύ» από την οποία η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών θα παρουσιάσει το ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό πρελούδιο της Δ΄ Πράξης. Το πρώτο μέρος της βραδιάς θα συνεχισθεί με την περίφημη άρια La dolcissima effigie του Τσιλέα (1866-1950) από την «Αντριάνα Λεκουβρέρ» και θα ολοκληρωθεί με δύο αποσπάσματα από την «Καβαλλερία Ρουστικάνα» του Πιέτρο Μασκάνι (1863-1945). Το πρώτο απόσπασμα είναι ορχηστρικό (Ιντερμέτζο) και το δεύτερο φωνητικό. Πρόκειται για την άρια Addio a la madre, μια από τις γνωστότερες παρτιτούρες της ιταλικής φωνητικής μουσικής που έχουν γραφτεί για τενόρο.
Στο πρόγραμμα του δεύτερου μέρους τη θέση του παίρνει ο γαλλικός Ρομαντισμός με τον οργιώδη Βακχικό χορό από την όπερα «Σαμψών και Δαλιδά» του Σαιν-Σανς (1835-1921). Η ατμόσφαιρα αλλάζει, αμέσως μετά, με την άρια Ιmprovviso από τον «Αντρέα Σενιέ» του Τζορντάνο (1867-1948) την οποία έχουν σφραγίσει με την ερμηνεία τους μεγάλοι τενόροι του 20ού αιώνα όπως οι Τζίλι, Ντελ Μόνακο, Κορέλλι και Παβαρόττι. Η συνέχεια ανήκει στον Βάγκνερ (1813-1883), στο φημισμένο θριαμβικό Πρελούδιο της Γ΄ Πράξης από τον «Λόενγκριν» και στο ερωτικό τραγούδι του Ζίγκμουντ (Winterstürme wichen dem Wonnmond) από την 3η Σκηνή της Α΄ Πράξης των «Βαλκυριών» που θα αποδώσει ο Γιόνας Κάουφμαν. Λίγο πριν το τέλος, θα ακουστεί το υποβλητικά μελαγχολικό Intermezzo από την όπερα «Μανόν Λεσκώ» που φέρει την υπογραφή του «πατριάρχη» του ιταλικού βερισμού Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924). Η αυλαία αναμένεται να κλείσει με τη δημοφιλέστατη δραματική άρια Vesti la giubba από τους «Παλιάτσους» του Ρουτζέρο Λεονκαβάλλο (1857-1919), ένα έργο που πολλοί θεωρούν ως την όπερα-μανιφέστο του βερισμού.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας