Μόλις εννέα μήνες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η επόμενη γενιά της Porsche 911 δοκιμάζει τις αντοχές της στο χιόνι.
Τις τελευταίες πινελιές δέχεται η επόμενη γενιά της θρυλικής Porsche 911, λίγο πριν την παγκόσμια πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Στην προσπάθεια, βέβαια, των αρχιμηχανικών της γερμανικής φίρμας να τελειοποιήσουν το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικού ελέγχου (PASM), τα πράγματα βγήκαν εκτός… ελέγχου.
Η νέα 911 με την κωδική ονομασία 991 κόλλησε στο πυκνό χιόνι που κάλυπτε την άκρη του δρόμου αποτελώντας εύκολη λεία για τον φωτογραφικό φακό.
Ο τελευταίος αποκαλύπτει την αύξηση στο μήκος του μεταξονίου και την μετατόπιση της θέσης του οδηγού προς τα εμπρός, ώστε ο διαθέσιμος χώρος που προσφέρεται στην πίσω σειρά καθισμάτων να αυξηθεί.
Σε επίπεδο σχεδιασμού ξεχωρίζουν τα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που παραπέμπουν άμεσα στις πρωτότυπες εκδοχές της 918.
Παράλληλα, η επόμενη γενιά της 911 θα δανείζεται αρκετά από τα μηχανικά μέρη των Boxster και Cayman (βλέπε το σύστημα διεύθυνσης και την μπροστινή ανάρτηση), χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι πρόκειται να εγκαταλείψει τις εξεζητημένες τεχνολογικά επιλογές, όπως τα κεραμικής σύνθεσης φρένα και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Οι εξακύλινδροι επίπεδοι κινητήρες των 3,6 και 3,8 λίτρων θα παρουσιάζουν αύξηση της τάξης των 20 ίππων, την ίδια στιγμή που η τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού θα περιορίζει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου κατά 12%.
Αντιθέτως, το σημερινό μοντέλο θα φωτογραφίζει η επιλογή του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων ή της ημι-αυτόματης μονάδας διπλού συμπλέκτη.