Διαφημιστικά βίντεο εισβάλλουν σε αμερικανικά έντυπα
Σε μια ακόμα προσπάθεια των διαφημιστών να αποσπάσουν την προσοχή των αναγνωστών, εξαιρετικά λεπτές οθόνες που προβάλλουν βίντεο με διαφημίσεις θα εμφανίζονται από το φθινόπωρο σε γνωστό αμερικανικό περιοδικό.
36
Σε μια ακόμα προσπάθεια των διαφημιστών να αποσπάσουν την προσοχή των αναγνωστών, εξαιρετικά λεπτές οθόνες που προβάλλουν βίντεο με διαφημίσεις θα εμφανίζονται από το φθινόπωρο σε γνωστό αμερικανικό περιοδικό.
Τα «έντυπα» βίντεο κάνουν ντεμπούτο στις 18 Σεπτεμβρίου σε αντίτυπα του Entertainment Weekly που θα διανεμηθούν στη Νέα Υόρκη και το Λος Αντζελες.
Οι διαφημίσεις ενεργοποιούνται όταν ο αναγνώστης γυρίσει σελίδα. Έχουν το μέγεθος οθόνης κινητού, σε ανάλυση 320 επί 240 εικονοστοιχείων, καιτροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου, επαναφορτιζόμενες μέσω θύρας micro USB.
Έως και 40 λεπτά βίντεο μπορεί να αποθηκευτούν στα εξαιρετικά λεπτά τσιπ που κρύβονται πίσω από τις οθόνες.Τα τσιπ αναπτύχθηκαν από την εταιρεία Americhip, με έδρα το Λος Αντζελες, η οποία έχει δημιουργήσει και άλλες διαφημιστικές τεχνολογίες για έντυπα, οι οποίεςαπευθύνονται σε άλλες αισθήσεις όπως ηακοή και ηόσφρηση.
Τα πρώτα σποτάκια στο αμερικανικό περιοδικό θα διαφημίζουν εκπομπές του τηλεοπτικού δικτύου CBS και αναψυκτικά της Pepsi.
Το Entertainment Weekly δεν είναι πάντως το πρώτο έντυπο που στρέφεται στο «έντυπο» βίντεο. Πέρυσι, το ανδρικό περιοδικό Esquire κυκλοφόρησε με εξώφυλλο βασισμένο στην τεχνολογία ηλεκτρονικής μελάνης.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μουντιάλ 2026: Ο προπονητής της Σκωτίας καλεί τους συμπατριώτες του να… μείνουν σπίτι λόγω των εξωφρενικών τιμών!
- Κυψέλη: Ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα σε βάρος της 16χρονης που μαχαίρωσε συμμαθήτριά της
- Χαρίτσης: Πλιάτσικο θεσμών επί διακυβέρνησης Μητσοτάκη – Είναι ο τελευταίος προϋπολογισμός με τεχνητή αναπνοή
- Γιατί όχι εκλογή Δημάρχου με 37%;
- Δικαστική νίκη του Εμπαπέ κόντρα στην Παρί – Αυτό είναι το ποσό που πρέπει να του πληρώσει
- Ο Γούντι Άλεν δε μετανιώνει για τη φιλία του με τον Τζέφρι Έπσταϊν


