Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI: Από Μάρτη… καλοκαίρι!
Η ανοιχτή εκδοχή του A5 διατηρεί όλα όσα γνωρίσαμε στην κλειστή έκδοση προσφέροντας περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερο εξοπλισμό από το Α4 Cabriolet.
Graeme Lambert
Οι πωλήσεις καλπάζουν και οι λίστες παραγγελιών εξακολουθούν να γεμίζουν. Βλέπετε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σαν την Audi, δεν περνάνε την κρίση ρευστότητας όπως άλλες φίρμες. Και θα καταλάβετε το γιατί όταν αντικρίσετε το Α5 Cabriolet με σάρκα και οστά.
Ο διάδοχος του Α4 Cabriolet αποτελεί χάρμα οφθαλμών χάρη στον συνδυασμό της χαρακτηριστικής εμφάνισης του Α5 Coupe και της, υψηλής ποιότητας, υφασμάτινης οροφής η οποία ανοίγει και κλείνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Μικρή λεπτομέρεια, οι λάτρεις των Cabriolet θα μπορούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο να ανοίξουν ή να κλείσουν την οροφή και με ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα.
Με την προοπτική να λανσαριστεί στην Αγγλία με τιμή από 33.100 ευρώ λίγο πριν το καλοκαίρι -στην Ελλάδα από τον Απρίλιο του 2009- ώστε να κατακλύσει εγκαίρως τις ανά την Ευρώπη παραλιακές οδούς, η γκάμα κινητήρων του A5 Cabriolet θα περιλαμβάνει αρχικά δύο βενζινοκινητήρες FSI με άμεσο ψεκασμό, χωρητικότητας 2,0 και 3,2 λίτρων και έναν τρίλιτρο TDI πετρελαιοκινητήρα.
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να ακολουθήσει και η έκδοση S5 Cabriolet, η οποία θα εξοπλίζεται με ένα V6 υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο TFSI, χωρητικότητας τριών λίτρων.
| Η άποψή μας |
Η Audi έχει μακρά ιστορία στην κατασκευή κομψών ανοιχτών αυτοκινήτων και το A5 Cabriolet συνεχίζει επάξια την παράδοση. Ο δίλιτρος TFSI κινητήρας είναι αρκετός από άποψη ισχύος για τους περισσότερους καταναλωτές ενώ όσοι επιθυμούν επιδόσεις για γερά νεύρα θα πρέπει να περιμένουν το S5. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής της οροφής, η οποία διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις από πλευράς ηχομόνωσης και λειτουργεί γρήγορα, καθιστά το Α5 ένα ανοιχτό αυτοκίνητο για όλες τις εποχές, με προσόντα τα οποία πολύ δύσκολα θα αγνοήσει κάποιος. |
Οδηγήσαμε την βασική έκδοση με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 211 ίππων, o οποίος συνδυάζεται με το νέο multitronic κιβώτιο οχτώ σχέσεων ή με S tronic επτά σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης Quattro.
Ικανό να επιταχύνει από 0-100χλμ./ώρα σε επτά δευτερόλεπτα ακριβώς και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 230χλμ/ώρα, αυτό το Cabrio σίγουρα δεν υπολείπεται σε επιδόσεις.
Και το bodykit με τα διακριτικά S line που προσφέρεται προαιρετικά έρχεται να υπονοήσει και να επιβεβαιώσει -αισθητικώς- τις επιδόσεις.
Την εντυπωσιακή εμφάνιση συμπληρώνουν οι πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ,οι επιχρωμιωμένες επιφάνειες και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που βρίθουν στην επένδυση του εσωτερικού.
Η αναβαθμισμένη sport ανάρτηση καθώς και το σύστημα Dynamic Drive Select της Audi προσδίδουν στιβαρότητα στο χειρισμό του αυτοκινήτου, ωστόσο η μετακίνηση αποδεικνύεται λίγο σκληρή για τη μέση σε όχι και τόσο καλοφτιαγμένους δρόμους.
Το σύστημα Dynamic Drive περιλαμβάνει τα μαγνητικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Audi και προσφέρει τη δυνατότητα τριών ρυθμίσεων: comfort, automatic και dynamic.
Κάθε μια από τις ρυθμίσεις μεταβάλλει την απόκριση του κινητήρα, του τιμονιού και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, κλιμακώνοντας σταδιακά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
Μια επιπλέον λειτουργία, προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής των παραπάνω ρυθμίσεων στις ακριβείς απαιτήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη, δίνοντας έτσι την δυνατότητα του πλήρους ελέγχου των οδηγικών χαρακτηριστικών του Α5 Cabriolet.
Υπό όλες τις ρυθμίσεις, το πλαίσιο διατηρεί τη στρεπτική του ακαμψία, ωστόσο, στη θέση Dynamic το τιμόνι θα μπορούσε να δίνει περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό, αν και κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στην ποιότητα κύλισης.
Παρατηρήσαμε επίσης ότι το κιβώτιο εμφανίζει την τάση να μεταδίδει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα υπό συνθήκες… έντονης επιτάχυνσης. Παρ΄όλα αυτά η ικανότητα του Audi στις στροφές εμπνέει ασφάλεια χωρίς να υπολείπεται σε συγκινήσεις.
Είτε με ανοιχτή, είτε με κλειστή οροφή το A5 παραμένει οδηγοκεντρικό, ωστόσο με την υφασμάτινη οροφή στο πορτ μπαγκάζ, θα βρεθείτε στην καλύτερη δυνατή θέση για να απολαύσετε το βρυχηθμό της εξάτμισης και ως bonus έναν ανεπαίσθητο ήχο από τον κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης.
Στην πραγματικότητα η μόνη μας ένσταση αφορά ένα απειροελάχιστο τρέμουλο στο πλαίσιο του παρμπρίζ που προκύπτει όταν σε μεγάλες ταχύτητες το αυτοκίνητο, έρχεται αντιμέτωπο με κάποια κακοτοπιά της ασφάλτου.
Αναλόγως με ποιον κινητήρα θα επιλέξετε, το A5 Cabriolet θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Standard, SE και S line) από τον λανσάρισμά του.
Και οι τρεις εκδόσεις περιλαμβάνουν την ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, ζάντες αλουμινίου, σύστημα κλιματισμού και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.
Επιλογές όπως οι επενδύσεις που δεν απορροφούν την ηλιακή θερμότητα και οι αεραγωγοί στα προσκέφαλα των καθισμάτων θα περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό ενώ το S5 θα διαθέτει μόνο μία έκδοση εξοπλισμού.
Αναμφισβήτητα λοιπόν πρόκειται για την κομψότερη -μέχρι στιγμής- ανοιχτή πρόταση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. και σίγουρα θα είναι δύσκολο για οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό τετραθέσιο μοντέλο να κερδίσει το A5 Cabriolet.
Auto Express
- Μπιενάλε Βενετίας 2026: Οι συμμετοχές μέχρι στιγμής – Με τον Ανδρέα Αγγελιδάκη θα δώσει το παρών η Ελλάδα
- Αλέξης Γρηγορόπουλος: Λουλούδια στο σημείο που δολοφονήθηκε στα Εξάρχεια
- Φοροδιαφυγή: AI και ψηφιακούς ελέγχους επιστρατεύει η ΑΑΔΕ
- Χανιά: Νεκρός αθλητής μπάσκετ με αμαξίδιο σε τροχαίο στη Σούδα
- To NBA γλιστράει στον… λάθος δρόμο με τα νέα λαμπερά παρκέ του
- «HOTΕΛ ΕΛVIRA»: Συγκλονιστικές εξελίξεις στο αποψινό επεισόδιο στο MEGA
- Netflix: Αλλάζει το τοπίο στην ψυχαγωγία – Τι σημαίνει η εξαγορά της Warner
- Athens Airport Soars as Luxury Travel Rebounds
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)


























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442