36

Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται μαζί με τα αποτελέσματα των αναζητήσεων στη μηχανή της Yahoo θα περιλαμβάνουν στο εξής εικόνες και βίντεο εκτός από σκέτο κείμενο, ανακοίνωσε η εταιρεία της Σίλικον Βάλεϊ.

Σύμφωνα με τη Yahoo, η πιλοτική εφαρμογή της νέας πλατφόρμας Rich Ads («πλούσιες διαφημίσεις») έδειξαν αύξηση έως και 25% στα «κλικ» των χρηστών στις διαφημιστικές καταχωρήσεις.

Το Rich Ads επεκτείνεται τώρα σε μια λίστα επιλεγμένων συνεργατών και αργότερα θα ανοίξει για όλους τους διαφημιζόμενους, αναφέρει το AFP.

«Από τότε που λανσάραμε τις διαφημίσεις pay-per-click, οι καταχωρήσεις παραμένουν λίγο-πολύ οι ίδιες: ένας τίτλος, μια γραμμή κειμένου, ένας σύνδεσμος» αναφέρει ο Τζεφ Σουέτ της Yahοο σε εταιρικό ιστολόγιο που αφορά την προώθηση των προϊόντων αναζήτησης.

«Δεν έχουν αλλάξει επειδή, ειλικρινά, ο συνδυασμός λειτουργεί πολύ καλά. Τι θα συνέβαινε όμως αν οι διαφημίσεις αναζήτησης έδειχναν περισσότερα;» συνεχίζει.

Τους τελευταίους μήνες η μηχανή αναζήτησης της Yahoo αυξάνει το μερίδιό της στην αγορά, το οποίο τον Ιανουάριο έφτασε το 21%, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων comScore.

Η Google βλέπει το μερίδιό της να μειώνεται, παραμένει όμως ηγέτης με ποσοστό 63%. Η Microsoft έρχεται τρίτη με διαφορά με μερίδιο 8,5%.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ