Spada Conatronca TS: Ανθρακονημάτινο supercar 630 ίππων
Την παράδοση της ιταλικής σχολής στην κατασκευή εξεζητημένων τετράτροχων ακολουθεί μια ακόμα carrozzeria, περνώντας στην παραγωγή ένα αυθεντικό supercar 630 ίππων. H Spada Venture Sport προχώρησε στην εξέλιξη ενός διθέσιου αυτοκινήτου περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων, επιχειρώντας, με τη χρήση εξωτικών υλικών (ανθρακόνηματα για το αμάξωμα και αλουμίνιο για το πλαίσιο), να διατηρήσει σε χαμηλά επίπεδα το […]
Την παράδοση της ιταλικής σχολής στην κατασκευή εξεζητημένων τετράτροχων ακολουθεί μια ακόμα carrozzeria, περνώντας στην παραγωγή ένα αυθεντικό supercar 630 ίππων.
H Spada Venture Sport προχώρησε στην εξέλιξη ενός διθέσιου αυτοκινήτου περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων, επιχειρώντας, με τη χρήση εξωτικών υλικών (ανθρακόνηματα για το αμάξωμα και αλουμίνιο για το πλαίσιο), να διατηρήσει σε χαμηλά επίπεδα το συνολικό βάρος του.
Φτάνοντας τα 1.360 κιλά, το Conatronca TS εξοπλίζεται με οκτακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 7 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 630 ίππους και τα 668 Nm ροπής.
Η θηριώδης ισχύ του ατμοσφαιρικού V8 εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις στο ιταλικό supercar. Επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, το πισωκίνητο δημιούργημα της Spada Venture Sport φτάνει την τελική ταχύτητα των 340 χλμ./ώρα.
Το ιδιαίτερο παρουσιαστικό του αμαξώματος πιστοποιεί τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό, ενώ το roll cage στο εσωτερικό του αποκαλύπτει τις αγωνιστικές του καταβολές.
Στον βασικό εξοπλισμό του Conatronca TS θα πρέπει να προσθέσουμε την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση και το σύστημα τηλεμετρίας. Τέλος, με τις κατάλληλες επεμβάσεις ο V8 των 630 ίππων έχει τη δυνατότητα καύσης μείγματος E85, παρουσιάζοντας, μάλιστα, μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη και στη ροπή.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».