Ερώτηση στη Βουλή για τις καθυστερήσεις των εναλλακτικών παρόχων
«Αφόρητη και μαζική ταλαιπωρία πολιτών από τις ιδιωτικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών» καταγγέλει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης του ΣΥΝ, με ερώτησή του στον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών. Χιλιάδες καταναλωτές μένουν για μήνες χωρίς τηλέφωνο και Διαδίκτυο, επισημαίνει.
36
«Αφόρητη και μαζική ταλαιπωρία πολιτών από τις ιδιωτικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών» καταγγέλει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης του ΣΥΝ, με ερώτησή του προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.
«Χιλιάδες καταναλωτές βρίσκονται ξαφνικά χωρίς τηλέφωνο και Internet, λόγω της επιλογής τους να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες εναλλακτικών παρόχων, με αποτέλεσμα να περνά μεγάλο χρονικό διάστημα -δύο έως επτά μήνες- μέχρι να λυθεί το πρόβλημα».
»Ο καταναλωτής αναγκάζεται να καταφύγει σε καταγγελίες, καθώς συχνά οι εταιρίες δεν είναι σε θέση να προσφέρουν αυτά που υπόσχονται. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΕΤΤ δέχθηκε το 2007, 17.500 γραπτές καταγγελίες και περισσότερα από 35.000 τηλεφωνήματα, που αφορούσαν κυρίως προβλήματα σταθερής τηλεφωνίας και Internet».
»Επειδή ο πολίτης δεν είναι δυνατόν να αφήνεται έρμαιο στα κερδοσκοπικά παιχνίδια ιδιωτικών εταιρειών, οι οποίες προκειμένου να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους εμπαίζουν τους καταναλωτές με παραπλανητικές υποσχέσεις».
Ο υπουργός ερωτάται τι μέτρα σκοπεύει να πάρει για να σταματήσει η ασυδοσία των ιδιωτικών εταιρειών και αν σκοπεύει να δημιουργήσει θεσμικό πλαίσιο προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι ευθύνες των εναλλακτικών παρόχων.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ανοίγουν ξανά τα διόδια οι αγρότες: Ανεμπόδιστες οι μετακινήσεις – Νέα σύσκεψη στη Λάρισα
- Αρκάς: Η «καλημέρα» της Κυριακής
- Σαν Φρανσίσκο: Διακοπή ρεύματος άφησαν 130.000 άτομα χωρίς ρεύμα
- Μπιανκόν: «Ο τερματοφύλακας της Κηφισιάς μου έκανε πέναλτι – Τραγικά όσα είδαμε από διαιτητή και VAR»
- Πού ταξιδεύουν οι Έλληνες – Οι προορισμοί που προτιμούν
- Στα έλεγα: Δύο λέξεις που κάνουν άνω – κάτω τη σχέση





