36

Δέκα μήνες μετά το προηγούμενο σοβαρό συμβάν, η υπηρεσία κινητού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlackBerry διακόπηκε για αρκετές ώρες το απόγευμα της Δευτέρας στις ΗΠΑ και τον Καναδά, εξοργίζοντας στελέχη και πολιτικούς που βασίζονται στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

«Όλοι βρίσκονται σε κρίση […] Είναι σχεδόν σαν να κόπηκαν τα καλώδια του τηλεφώνου ή να κατέρρευσαν οι γραμμές του τηλέγραφου πριν από έναν αιώνα» σχολίασε εκείνη την ώρα ο Καναδός βουλευτήες Γκαρθ Τέρνερ.

Περίπου 12 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, οι περισσότεροι στη Β.Αμερικοί, συνδέονται στην υπηρεσία μέσω διαφόρων δικτύων κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να στείλνουν κρυπτογραφημένα e-mail ή να συνδεθούν σε άλλες υπηρεσίες δεδομένων.

H καναδική Research In Motion (RIM) στην οποία ανήκει το Blackberry, εξέδωσε το βράδυ της Δευτέρας ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία η διακοπή στις υπηρεσίες δεδομένων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διήρκεσε από τις 15.30 έως τις 18.30 ώρα ανατολικής ακτής. Όμως πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι το  «μπλακάουτ» συνεχίστηκε και αργότερα.

Η εταιρεία ενημέρωσε ορισμένους μεγάλους εταιρικούς πελάτες για τη διακοπή, χωρίς ωστόσο να εξηγεί τι συνέβη. «Αυτή είναι μια επείγουσα ειδοποίηση σχετικά με την τρέχουσα διακοπή της υποδομής BlackBerry» αναφέρει το e-mail που απέστειλε η RIM.

Το τελευταίο μεγάλο «μπλακάουτ» είχε σημειωθεί τον περασμένο Απρίλιο εξαιτίας μιας αναβάθμισης στο λογισμικό της υπηρεσίας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press