Ελάχιστοι πλέον οι έφηβοι που δεν χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο
Σχεδόν όλοι οι έφηβοι 12-15 ετών χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (ποσοστό 96%) και οκτώ στους δέκα σερφάρουν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα στο Διαδίκτυο (79%), δείχνουν οι μετρήσεις της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
36
Σχεδόν όλοι οι έφηβοι 12-15 ετών χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (ποσοστό 96%) και οκτώ στους δέκα σερφάρουν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα στο Διαδίκτυο (79%), δείχνουν οι μετρήσεις της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Όπως προκύπτει από έρευνα της ΕΣΥΕ για τα παιδιά και τις νέες τεχνολογίες, το 84% των εφήβων 12-15 ετών είχε πρόσβαση στο Διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2007, ενώ το ποσοστό ανέρχεται στο 88,5% εάν ληφθεί υπόψη ότι οποιαδήποτε χρήση του Διαδικτύου στο παρελθόν.
Σε ποσοστό 70,5%, τα άτομα αυτής της ηλικιακής ομάδας χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να παίξουν παιχνίδια ή για να κατεβάσουν μουσική και εικόνες.
Η διείσδυση του Διαδικτύου στις νεαρές ηλικίες πλησιάζει τα αντίστοιχα ποσοστά στη χρήση της κινητής τηλεφωνίας -το ποσοστό των εφήβων 12-15 ετών που χρησιμοποιούν κινητό ανέρχεται σε 86,8%.
Στα νοικοκυριά
Το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται πάντως και στις άλλες ηλικιακές ομάδες. Το πρώτο τρίμηνο του 2007, το ποσοστό των Ελλήνων που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο από όλους τους χώρους ανήλθε στο 33,4%, έναντι 28,9% το 2006 και 22,5% το 2005, σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΥΕ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε 5.134 άτομα από 5.099 ιδιωτικά νοικοκυριά, με κριτήριο την ύπαρξη ενός τουλάχιστον μέλους ηλικίας 16-74 ετών σε κάθε νοικοκυριό.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι κυριότεροι λόγοι πλοήγησης στο διαδίκτυο είναι:
-Αναζήτηση πληροφοριών και on-line υπηρεσιών 96,7%
– Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες 84,6%
– Επικοινωνία 65,9%
– Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων 63,7%
– Αναζήτηση πληροφοριών για ταξίδια και καταλύματα 48,3%
– Διάβασμα εφημερίδων και περιοδικών 47,5%
– Παιχνίδια- μουσική 45,5%
Επίσης, το 25,4% των νοικοκυριών είχε πρόσβαση στο Διαδίκτυο το 2007, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσοστά του προηγουμένου έτους (23,1%).
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σύμφωνα πάντα με την ΕΣΥΕ, το 61,2% των ηλεκτρονικών αγορών πραγματοποιείται από άτομα 16-34 ετών, ενώ η πλειοψηφία όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές είναι απόφοιτοι ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης (ποσοστό 64,2%) και μισθωτοί (61,8%).
Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου 2006-Μαρτίου 2007 είναι κυρίως ταξίδια, εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχείο (29,7%), ενώ βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες και υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης καλύπτουν ένα ποσοστό 21,2%.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Συναγερμός στην Πυροσβεστική – Φωτιά σε αποθήκες εργοστασίου στου Ρέντη
- Το πρώτο καλάθι του Μόντε Μόρις με τη φανέλα του Ολυμπιακού (vids)
- Πάτρα: Συνελήφθη για απάτες μέλος συμμορίας – Λεία άνω των 120.000 ευρώ – Ενεχυροδανειστήρια στο κόλπο
- Greek PM Highlights Budget, Tax Cuts and Reforms in Year-End Message
- ΗΠΑ: Τρομακτικό βίντεο – Ριπές ανέμων ανατρέπουν νταλίκες σε αυτοκινητόδρομους
- Σεισμική αλλαγή στο αφρικανικό ποδόσφαιρο: Το CAN ανά τετραετία και νέα Λίγκα των Εθνών



