36

Σε μια προσπάθεια να πολεμήσει την κυριαρχία της YouTube, η MySpace αναβαθμίζει και μετονομάζει την δική της υπηρεσία δημοσίευσης βίντεο. Το MySpaceTV θα περιλαμβάνει τόσο ερασιτεχνικό όσο και επαγγελματικό περιεχόμενο.

Αν και η MySpace είναι ήδη η δεύτερη δημοφιλέστερη υπηρεσία βίντεο μετά τη YouTube, η απόσταση μεταξύ τους ήταν αρκετά μεγάλη. «Εχουμε δει εκρηκτική ανάπτυξη στο ανέβασμα και τη δημοσίευση βίντεο», δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Guardian ο Τζεφ Μπέρμαν, γενικός διευθυντής βίντεο στη MySpace.

Η νέα υπηρεσία, διαθέσιμη ακόμα και σε χρήστες που δεν έχουν εγγραφεί ως μέλη στο MySpace, θα φιλοξενεί τα βίντεο που ανεβάζουν οι ίδιοι οι χρήστες, αλλά και ταινίες επαγγελματικής παραγωγής.

«Τα βίντεο που παράγονται από χρήστες είναι εξαιρετικά δημοφιλή, το ίδιο όμως ισχύει και για τα επαγγελματικά βίντεο», είπε ο Μπέρμαν. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν προορισμό για τους περιστασιακούς χρήστες που θέλουν να δουν ένα-δύο βιντεοκλίπ καθώς και για τους κινηματογραφιστές που θέλουν να γίνουν οι επόμενοι Στίβεν Σπίλμπεργκ».

Το MySpaceTV θα μπορούσε επίσης να γίνει το κανάλι διανομής για τη νέα επιχείρηση διαδικτυακού βίντεο που ετοιμάζουν η NBC Universal και η Fox. Τόσο η Fox όσο και η MySpace ανήκουν στον όμιλο News Corp. του μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μπερντοκ.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ